1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Uruchamianie Pełnych wersji Gier Arcade i DLC Bez JTAG! Z obsługą XBL!

Temat na forum 'Artykuły' rozpoczęty przez kaczor912, Listopad 21, 2010.

  1. kaczor912

    kaczor912 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 17, 2008
    Posty:
    90
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Potrzebny bedzie program UsbXtaf Xplorer mozna go sciagnac z tej strony -->Xbox 360 USB Storage Explorer (Xplorer) - Xtaf v32 Beta 2

    1.Potrzebny bedzie pendrive przygotowany przez konsole jako dysk który moze obsługiwac pamięć przenośną i do niektorych gier 2 pady poniewaz bedziecie musieli byc zalogowani na profilu wlasnym jak i tym dzieki ktorym mozecie uruchamiac gry !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2.linki stron z której można ściagnąć roznego rodzaju dlc lub gry arcade i profile przypisane do tych rzeczy-->PSPISO
    PSPISO nie wszystkie linki dzialaja!!!
    3.Następnie podłączamy pendrive do komputera
    4.Uruchamiamy program UsbXtaf
    5.Lokalizacja do której wrzucamy profile to Data Partition-->Content(dzieki tym profilom mozemy uruchamiac gry!!! kazdy profil ma przypisane gry ktore odpala
    6.Gry Arcade i DLC wrzucamy do folderu Data Partition-->Content-->000000000000000 jesli nie mamy folderu 0000000000000000 to go tworzymy w programie
    7.Po wrzuceniu profilów i gier lub Dlce zamykamy program
    8.Nastepnie włączamy konsole i uruchamiamy profil sciagany
    9.teraz odpalamy gre arcade z tego profilu pamietajcie ze musicie miec dostep do XBL(Xbox Live)
    10.Gdy juz uruchomi sie gra przelogowujemy sie na swoj profil i mozemy sie cieszyc pelna wersja gry lub dlc :)
    11.Tu jest krotki film instruktazowy
    YouTube - Gry arcade w pełnej wersji na 9199. (NOJTAG)
    W razie problemów pisać Mój GT na XBL ScrapyCocoPL Miłej Gry Życze
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Specter

    Specter Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    242
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    A jak odpalic gry arcade na konsoli zbanowanej, bez JTaga i XBL ?
     
  4. bgszef

    bgszef Banned

    Dołączył:
    Marzec 12, 2010
    Posty:
    715
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Cie znam skarbie?
    Nie mozna
     
  5. masiusgn

    masiusgn Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 3, 2009
    Posty:
    158
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    A do DLC też trzeba mieć xboxlive?
     
  6. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1661
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Tak do DLC też trzeba być podłączonym pod liva. Chyba ze DLC są wydane oddzielnie na DVD. Tak jak to miało miejsce przy Forza 3 (dvd2 - dodatkowe samochody itp itd)
    Chyba że się ma konsole z Jtag to możesz ściągnąć np. tutaj z forum i sobie to wrzucić..

    No ale jak mówię jak nie masz Jtag nie ma ich na oddzielnej płycie to jedyna możliwość to przez liva.. I DLC nie są za darmo (byś nie myślał że one za darmo są.)
     
  7. sensuel

    sensuel Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 30, 2009
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    a czy jeżeli konsola będzie zbanowana to czy będzie możliwość zalogowania się na te profile?
     
  8. rs.pect

    rs.pect Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2010
    Posty:
    564
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    gdzieś w Polsce
    Dzięki za poradnik, a czy można przelogować się na profil offline, czy musi być on Live? Możliwe, że źle zrozumiałem poprzednie posty :|
     
  9. kamil13216

    kamil13216 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 8, 2010
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    a jaki to program do tworzenia partycji?
     
  10. rs.pect

    rs.pect Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2010
    Posty:
    564
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    gdzieś w Polsce
    kamil13216, pendrive musi zostać przygotowany przez konsolę, dopiero potem podłączasz go do swojego PC-ta.
     
  11. kaczor912

    kaczor912 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 17, 2008
    Posty:
    90
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    rs.pect twoj profil musi byc zalogowany natomiast profil dodatkowy ma byc wlaczony do tej pory az sie uruchomi gra nastepnie mozna go wylogowac ale twoj musi byc caly czas online
     
  12. adam122

    adam122 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 1, 2009
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Kutno
    a ja mam takie pytanie, znalazlem tam gears od war 2 , gta san andreas, tez beda dzialac?
     
  13. walus1305

    walus1305 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 2, 2010
    Posty:
    23
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Wejherowo, Poland
    u mnie to nie dziala robie tak jak jest napisane wyzej mam lare croft nagrywam na pena na konsoli pisze ze jest tylko 1,2 GB wolnego (mam pena 4GB) czyli jest tam cos ale jak go otwieram w konoli to w zakladce gry jes 0 czyli pusto i nie mam pojecia jak i co moze ktos mi to uswiadomi
     
  14. swiatol

    swiatol Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 8, 2008
    Posty:
    178
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Co myślicie o kwestii banowania za tego rodzaju triki . Ja myślę ,że jeśli byśmy grali tylko na tym profilu dodatkowym czyli nie przelogowywali na własny profil żeby zdobywać na przykład punkty GS to nie powinno być problemu tylko powinni banować ten profil typu ecco itp

    A wy co o tym myślicie bezpieczne czy raczej nie .
     
  15. amisz86

    amisz86 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 18, 2010
    Posty:
    331
    Polubienia:
    66
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    a czy na najnowszym dashu tez to bedzie działało ??
     
  16. swiatol

    swiatol Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 8, 2008
    Posty:
    178
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Na nowym dashu działa .
     
  17. kj5

    kj5 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    1435
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Jastrzębie Zdrój
  18. wilkucao

    wilkucao Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 10, 2010
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Witam,
    mam konsole 4GB Slim z dashem 12611 nie przerabianą, udało mi się uruchomic Trials HD opisanym sposobem, niestety nie odpala innych gier (np. gta san andreas). Dlatego pytanie czy na Slim'ie da sie odpalić inne gry i czy się to komuś udało?
     
  19. dark star shin

    dark star shin Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2011
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Tak tylko ze program wogóle u mnie na kompie nie odpala, sciagnolem 3 różne wersie i za każdym razem "Aplikacja została niewłaściwie zainicjowana" zna ktoś inny program do zarzadzania contentem na penie usb xbox'a 360.


    Edit: Działa, okazało sie ze potrzebuje NET Framework 2.0
     
  20. lux222

    lux222 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    a ja niemam tego folderu w ogole contetem mam te dwa ale ten dolny sie nie otwiera niema nic w sobie jest tylko jakies CATCHE
     
  21. tuptus

    tuptus Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 3, 2008
    Posty:
    40
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
Wczytywanie...

Poleć forum