1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Urządzenie do wiercenia Winbond

Temat na forum 'LT' rozpoczęty przez suhacz1989, Grudzień 29, 2013.

  1. suhacz1989

    suhacz1989 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 2, 2011
    Posty:
    123
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Jakie urządzenie nadaje się do frezowania ( wiercenia ) chipa winbond ? Może ktoś podać konkretnie urządzenie w miarę tanie i dobre, które trzymałoby wiertło o średnicy 1 mm ? Mile widziane linki
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    1 osoba to lubi.
  4. Sowa

    Sowa Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 24, 2010
    Posty:
    439
    Polubienia:
    83
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tarnów
    W castoramie możesz kupić diamentowe frezy, nie są drogie a o wiele lepsze od wiertła
     
    1 osoba to lubi.
  5. suhacz1989

    suhacz1989 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 2, 2011
    Posty:
    123
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
  6. pocinas

    pocinas Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 30, 2011
    Posty:
    1087
    Polubienia:
    133
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Południowo-Zachodnia Anglia
    Film z Skalpelem to hardcore. Za każdym razem musiałbyś wymieniać ostrze po to aby wciąż było ostre i jak najbardziej spiczaste, a nawet gdyby to punkt wiercenia może być dość gruby

    Frezy lepsze od wiertła...hmmm no nie wiem nie próbowałem, tak tylko że zalecane wiertło to 0.5, 0.8mm max, max 1mm i raczej nie widziałem frezów max 1mm chyba że zestaw z Castoramy ma.

    kamikaze template jest OK, masz w zestawie to co dał Dexter w 2gim poście czyli Uchwyt do małych wierteł tylko nie jestem pewny ale uchyt ma chyba już na stałe wtopione wiertło więc w razie co nie wymienisz (chyba) + kawełek laminatu z dziurką gdzie wiercic, osobiście mam ten Template ale nie używam ponieważ dziura tam jest jak na wiertlo 2mm, i wkladając wiertwlo 1mm sa luzy.

    Osobiscie robię to tak
    Tutorial unlock liteon slim 0225 0272 0401 9504 MT1335 with Winbond

    Hot Airem przy 220 stopniach zdejmuję klej wokoło układu, potem używam skalpela ale do kreślenia lini które wyrabiam według nóżek układu jak w linku, wiertło 1mmm, dziurę wiercę mini wiertarką wysokoobrotową, lekko przerobioną z włącznikiem Switch Push co by tylko działała podczas naciśnięcia guzika, gdyż przełącznik 0-1 jest nieporęczny podczas tego wiercenia w układzie.

    Wydaje mi się że opcje najlepsze masz 2 jak w linkach
    Miniwiertarka modelarska Reely + zestaw 3 wierteł (3837665108) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Ręczna
    VTH1 Miniwiertarka mini wiertarka szlifierka (3772464699) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. na 12V, więc trzeba doliczyć jakiś zasilacz z napięciem stałym bo w zestawie nie ma, najlepiej z przedziału 5-10V ponieważ przy 12V za mocno kręci i drży więc bezpieczniej było by tak z przedziału 5-10V (osobiście wiercę przy 8-9V)


    Takie ważne P.S przed wierceniem zawsze odłączaj taśmę Flex od Lasera, zdażały się przypadki chłopakom że podczas Bad Drilla uwalił się tez laser, więc lepiej uniknąć uszkodzenia.
     
    1 osoba to lubi.
  7. suhacz1989

    suhacz1989 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 2, 2011
    Posty:
    123
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
  8. Net5kY

    Net5kY Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 5, 2013
    Posty:
    58
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Jak spalisz ten silikon czy co to jest grotem to już nic nie zobaczysz dlatego ja bym na twoim miejscu pożyczył opalarkę albo próbował jakąś mocniejszą suszarką.
    Osobiście nie ściągałem tego kleju/silikonu, tylko z lupą sobie zaznaczałem miejsca, a drilla zrobiłem wiertłem 1mm (tylko nie może być tępe) przymocowanym do kołnierza który zakłada się na wiertło w wiertarce żeby wyciąć szerokie dziury (nie znam fachowej nazwy), może nie nie jest to super profesjonalne ale przez samą wagę tego kołnierza nie musiałem w ogóle dociskać wiertła, i dość fajnie poszło
     
    1 osoba to lubi.
  9. pocinas

    pocinas Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 30, 2011
    Posty:
    1087
    Polubienia:
    133
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Południowo-Zachodnia Anglia
    Grotem nie da rady poniewaz klej zrobi sie brązowy a pozostale resztki przeszkadzac i zaslaniac beda i gorzej puzniej nawet bedzie, hot airem klej schodzil bedzie platami a klej pozostaly na ukladzie nie zbrazowieje. To jest klej nie silikon. wiec albo hotairem ( opalarka nie radze) bo opalarka ma wiekszy wylot i brak regularcji temp. A tutaj 200-220 st C starczy, albo wcale nie sciagaj kleju, a pod lupa lub jak masz dobre oczy to nakreslisz te nóżki skalpelem poniewaz przez klej je wsumie widac. Przy tym co ja pisalem te cale procedury wymagaja fakf wiecej czasu ale nawewno jest mniejsze prawdopodobienstwo ze nie zrobisz bad drilla. Mam wrazenie ze przy template kamikaze jest duze prawdopodobuenstwo zlego wiercenia dlatego ze na kolki na ktore naklada sie template tez sa mini luzy co daje efekt ze otwor wiercenia moze byc nawet z 1mm obok nie tam gdzie trzeba. Wsumie niech wypowiedza sie ci co uzywaja template jaki jest stosunek do zlego drilla. Ja drillow zrobilem sporo i aby raz zle poszedl drill, zawsze metoda ktora pisalem wczesniej.

    Nadziabane z SG2 GT-i9100
     
    1 osoba to lubi.
  10. FNW

    FNW Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 3, 2009
    Posty:
    82
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Ja używam frezu z Castoramy i najważniejsze - nie używam żadnego sprzętu elektrycznego - delikatnie kręcę frezem w palcach - zajmuje to troszkę więcej czasu ale mam pewność, że nie przewiercę za bardzo i lepiej kontroluję całą operację.
     
    1 osoba to lubi.
  11. suhacz1989

    suhacz1989 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 2, 2011
    Posty:
    123
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
  12. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    1 osoba to lubi.
  13. pocinas

    pocinas Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 30, 2011
    Posty:
    1087
    Polubienia:
    133
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Południowo-Zachodnia Anglia
    Fakt kwestia wprawy, ale faktycznie dłużej/wolniej/precyzyjniej i bezpieczniej była by jednak opcja tego Frezu 0.8mm + ta ręczna mini wiertarka modelarska.
     
    1 osoba to lubi.
  14. FNW

    FNW Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 3, 2009
    Posty:
    82
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Na stronie takiego nie znalazłem - możliwe, że nie wszystko mają na www.
     
  15. pocinas

    pocinas Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 30, 2011
    Posty:
    1087
    Polubienia:
    133
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Południowo-Zachodnia Anglia
    Gdyby co kupiłem wczoraj w Praktikerze za 26,99zł 3 szt

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. ESLORD

    ESLORD V.I.P V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 21, 2011
    Posty:
    4295
    Polubienia:
    759
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Londyn
    kiedyś miałem filmik na youtube jak taką właśnie wiertareczką ręczną i frezem 0.8mm odblokowywałem napęd w niecałe 30 sekund, więc chyba to nie trwa długo. Wszystko zależy od freza.
    Przewaga ręcznego wiercenia jest taka, że masz kontrole nad tym co się dzieje cały czas i jest mała opcja na ubicie napędu. Przy elektrycznej wiertarce to jest moment, chwila nie uwagi i szukasz na allegro nowego napędu albo układu.

    Przerobiłem winbondów naprawdę sporą ilość i ani razu nie miałem bad drilla, ale nigdy nie bawiłem się w elektryczne wiercenie.

    Ten filmik co był wrzucony z wierceniem z szablonem to chyba najlepsza metoda, ale poza szablonem zalecam trasowanie.


    a tak na marginesie to nie oszukujmy się, konsol do wiercenia nie ma już tyle jak choćby rok temu, więc proponuje autorowi bezpieczeństwo ponad wygodę.
     
  17. oxygen

    oxygen Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 26, 2013
    Posty:
    50
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Precyzyjna miniwiertarka elektryczna z zestawem do szlifowania belgijskiej firmy Velleman VTH1 Miniwiertarka mini wiertarka szlifierka (3772464699) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    Odradzam niby Velleman ale w najgorszym wydaniu badziewia chińskiego, mam ją, ona jest tak precyzyjna że aż bije wiertło na boki taki to mechanizm szkoda pisać, przyłożyć i wywiercić gdzie się chce jest nie możliwe trzepie wiertarką z wiertłem we wszystkie strony, nazwa Velleman szkoda że a ferują się takim badziewiem.

    Jeżeli ktoś używa mini wiertarki precyzyjnej lepiej skonstruowanej uchwyt wiertła i przełożenie napędu nie drogą, mógłby napisać jaką ma.
     
  18. jaszczurka23

    jaszczurka23 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 31, 2011
    Posty:
    612
    Polubienia:
    81
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    jest sposób na lutownicę choć sam nie robiłem nigdy tylko ręczne wierteło 0,8 - 1mm bez rezystorów ,pierwsza próba po ok 12 minutach delikatuśnego kręcenia aż na lizardzie podświetliło się ze jest unlocked , średnio ok 2minuty , rekord to 43 sekundy zestawem od maximusa jak do tej pory żadnej ftopy ponad 15 sztuk winbond 05 , jeśli robiłbym elektryczną mini frezarką,lutownicą dla bezpieczeństwa uniknięcia przypadkowego niechcianego przejścia ładunku elektrycznego na chip założyłbym wtedy musowo rezystor
    Tips jeśli już mamy rozwiercony/odblokowany chip w przyszłości łatwo go odblokować bez wiercenia poprzez przyłożenie tylko np igły ,wiertełka , przemycia wacikiem nasączonym spirytusem zawsze działa jeśli poprawny nawiert
     
  19. jakris77

    jakris77 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 19, 2011
    Posty:
    92
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    ostrołęka
    dzis po raz pierwszy zrobiłem slima wykozystałem wiertło 1 milimetr kupione za 50gr unlock to była chwila .wiertło bez uchwytu to lipa ale ja wiertło wkleiłem pistoletem na klej w kawałek rurki powiem tylko ze nie spodziewałem sie takiego efektu. kilka razy przekreciłem lekko dociskajac i bingo 0x00
     
  20. opeael2

    opeael2 Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    6154
    Polubienia:
    390
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nidzica
    Mi jak sie dremelek zapodzieje to robie lutownica i tez jest git...

    Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2
     
  21. suhacz1989

    suhacz1989 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 2, 2011
    Posty:
    123
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Możecie mi powiedzieć dlaczego gościu przy pomocy kamikadze template kit przy odblokowaniu chipa winbond nie przylutował wcześniej rezystora 100 Ohm tak jak jest w poradniku na forum ?

    filmik

    Xbox 360 Slim Winbond Kamikazi tutorial Part 1 - YouTube
     
Wczytywanie...

Poleć forum