1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

ustawienia fabryczne

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez PiotroBRD, Luty 27, 2016.

1. PiotroBRD

PiotroBRD Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Znów Ja, jestem trochę zielony (pierwsza konsola) więc i stąd moje pytania. Mianowicie, przy zakupionej konsoli jest założona ochrona rodzicielska, pomóc może przywrócenie ustawień fabrycznych, ale ... znalazłem jakieś kody na internecie lecz żaden nie zadziałał (po wpisywaniu ciągle cofa mi o jedną pozycję w ustawienaich wyżej, wychodzi po prostu z "Danych Systemowych") Zadzwoniłbym do supportu ale sobota to nie pracują. Moje pytanie brzmi:

Czy to normalne, że wychodzi mi zakładkę wyżej po wpisaniu kodu ? Czy wpisuje go źle, a może jest blokada jakaś, że nie można przywrócić ustawień fabrycznych ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. -=SETH=-

-=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    مصر
    Każda seria konsol na swój kod. Musisz zadzwonić albo napisać na support oni Ci podadzą do Twojej konsoli.
    Rzadko kiedy to pasuje do innej.

4. PiotroBRD

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Kodów jest tyle, że powinienem trafić na odpowiedni. Mam cały weekend bo nie pracują ;(