1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Uszkodzenie pada?

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez Jablo33, Lipiec 4, 2010.

1. Jablo33

Jablo33 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław # Xbox Live ;d
    Witam. Od kilku dni, gości u mnie jakaś usterka pada, może coś innego. Nie wiem. Nie znam się. Opiszę wam błąd i proszę o pomoc, co z tym zrobić. A więc. Od kilku dni, gdy gram na padzie, jest wszystko ok, jak trzymam go w pozycji, takiej jak leżąca, ale jak go przechylę pionowo, ruszę nim czy coś, to od razu rozłącza. Czasami jest tak, że w ogóle się nie chce włączyć, muszę nim poruszyć i wtedy. Myślałem, że to może jakiś kabelek się odlutował od zasilania, chcąc go rozkręcić śrubokrętem (torxem dokładnie), to w środku tych śrubek są takie pikulce, a takiego śrubokrętu nie mam. Zastanawiałem się czy nie wysłać go do M$, ale żadnego paragonu zakupu nie mam, bo kupiłem go od kolegi po okazyjnej cenie 30zł. Proszę o jakąś radę, co zrobić. Za każdą pomoc (oczywiście dającą mi jakąś odpowiedź, na moje nurtujące pytania), nagrodzę "Dziękuję". Myślę, że wszystko przejrzyście napisałem. Pozdrawiam, Jablo33.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Grzib

Grzib Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Górny Ślonsk