1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Utracony dostep do konta Live

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez dziend0bry, Styczeń 6, 2011.

  1. dziend0bry

    dziend0bry Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2010
    Posty:
    880
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Legnica
    Kupilem niedawno konto z punktami, sciagnalem BFBC2 i Vietnam.
    Dziś zmieniłem hasło ze standardowego na moje. Zalogowałem się dla pewności z nowym hasłem - wszystko ok.
    Godzinę pozniej znalazł się user, ktory chcial sie wymienic kontami. Uradowany loguje sie w celu sprawdzenia czy wszystko ok - nieprawidlowy adres e-mail lub haslo..
    To na spokojnie jeszcze raz.. i ****.. to samo!!!
    Zablokowalem sobie dostep do konta zbyt duza liczba zlych logowan.

    Mogę przywrocic haslo, ale muszę znać odpowiedź na:

    Pytanie zabezpieczeń
    Użyj mojej poufnej odpowiedzi do weryfikacji mojej tożsamości.
    Pytanie:
    Best childhood friend

    Jak wiecie te konta tworza automaty - jaką odpowiedź mógłbym dać?

    Dlaczego tak się stało? Czemu już nie mogę sie zalogować? Sprzedawca nic nie zmienial, pytałem się..
    Czy mogę jakoś odzyskać dostęp do tego konta bądź mejla?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. cru5h

    cru5h Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    188
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Sosnowiec
    spróbuj odpowiedzieć nazwą konta
     
  4. dziend0bry

    dziend0bry Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2010
    Posty:
    880
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Legnica
    A mozna jakos odzyskac haslo?
     
  5. cru5h

    cru5h Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    188
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Sosnowiec
    Sądząc po twoim całym opisie wydaje mi się ze konto zablokowali.
     
  6. dziend0bry

    dziend0bry Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2010
    Posty:
    880
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Legnica
    Ale jakby nie patrzeć mail nadal jest, tylko jak sie do niego dostać... gdyby to się udało to po problemie..
     
  7. kj5

    kj5 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    1435
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Jastrzębie Zdrój
    Na moje - poleciał banan na konto, zdarza się. Nie odzyskasz go już.
     
  8. MaverickPL

    MaverickPL Guest

    Albo sprzedawca probowal sobie odtworzyc to konto zeby sprzedac je jeszcze raz.
    Kupiles niestety konto z "kradzonymi" punktami, wiec nie dziw sie ze ktos taki probuje "krasc dalej".

    Ewentualnie zmieniles haslo, ale poprzedni wlasciciel je sobie odzyskal i zmienil na swoje, czy cos w ten gust.
     
  9. cru5h

    cru5h Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    188
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Sosnowiec
    To że mail działa nie znaczy że konto nie jest kasowane. Mail jest tylko loginem do Windows live. A konto Xbox jest powiązane z kontem Windows live. Mogli skasować tylko konto Xbox a zostawić Windows live... w każdym razie bardziej prawdopodobne jest ponowne sprzedawanie konta przez sprzedającego.
     
  10. dziend0bry

    dziend0bry Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2010
    Posty:
    880
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Legnica
    Na 99% to jest ban.. No dobra, juz nic nie zrobie, w sumie nic nie stracilem..
    Porada na przyszlosc dla innych - jesli juz cos kupisz z tego konta, szybko je wymien na inne jesli Ci zalezy. Nie czekaj na bana.
     
  11. MaverickPL

    MaverickPL Guest

    Nauczka na przyszlosc zeby nie wspierac cwaniaczkow i zlodziei. Bo nastepnym razem Ciebie moga okrasc zeby komus takie konto zalozyc.
     
  12. Krwawy Mechanik

    Krwawy Mechanik Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2010
    Posty:
    93
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Gryfino
    Ale co ? zbanowali ci konsolę za te punkty bo nie do końca skumałem ??
    a po 2 te punkty i tak działają 24 h wiec nic nie straciles
     
  13. MaverickPL

    MaverickPL Guest

    Te punkty "dzialaja przez 24h" jak to napisales, bo MS kasuje je z tych kont, albo blokuje konta. Dlatego ze sa zdobywane w sposob nielegalny.
    W sumie dziwie sie dlaczego oni nie scigaja tych ludzi z allegro i tego typu serwisow... a moze scigaja... ma ktos jakies blizsze informacje na ten temat?
     
  14. Wujek WilQ

    Wujek WilQ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    196
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Żory ( Śląsk )
    Nie będą ścigać bo MS na tym zarabia? To takie trudne do pojęcia?
     
Wczytywanie...

Poleć forum