1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

uzywana konsola z xbox live

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Dymien, Październik 7, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Dymien

Dymien Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam

Jestem laikiem w tych sprawach i mam pytanie do was. Zastanawiam się nad kupnem używanej konsoli xbox 250gb gdzie juz ktos grał przez interent i ma aktywowane konto xbox live i tu rodzi sie pytanie czy jak kupiłbym to musze grac na jego koncie czy mozna usunac jego i zalozyc zupełnie nowe i grac juz na swoje konto ?? Jesli tak poprosiłbym o jakies instrukcje

2. Lotnik421 Xbox One

3. ojciecmoderator

ojciecmoderator Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Możesz jak najbardziej usunąć jego profil a sam na konsoli możesz utworzyć trzy profile.

Wysłane z New iPad za pomocą Tapatalk HD

To powiedz, że to Twoja sprawa kiedy i po co chodzisz do piwnicy! Masz już przecież 14 lat! I pełne prawo chodzenia do piwnicy kiedy Ci się to podoba! Bądź mężczyzną!

4. Dymien

Dymien Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Czyli usunę profile i założę swój i do niego przypisuje konto w xbox live ?? każdy profil ma swoje konto w xbox live ?? na poczatek przy załozeniu dostaje 1 miesac gold ??

5. Raffcio

Raffcio Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    18