1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

uzywane gry xbox one

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez kompany94, Marzec 7, 2015.

1. kompany94

kompany94 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    witam. jestem nowy w swiecie konsol. posiadam xbox one. i mam pytanie. widzialem na allegro troche aukcji z uzywanymi grami. czy jesli kupie uzywana gre to bede mogl w nia grac zarowno single jak i w multiplayer ? ogolnie jaka roznica jest miedzy kupnem uzywanej a nowej gry ? domyalam sie ze jakas jest bo to by bylo za piekne :D
    dzieki z gory za odp. pozdro.

2. Lotnik421 Xbox One

3. barman_2000

barman_2000 Xbox One Xbox One Użytkownik

Polubienia:
    393
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Włoszczowa
  4. kompany94

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    dzieki. to smialo gta moge kupic i multi bd dzialac ? :d troche dziwne ze nie ma zadnych wad o.o myslalem ze multi nie bd dzialac czy cos

5. -=SETH=-

-=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    مصر
    Tylko kont z grami nie kupuj bo potem te gry znikają.

6. ManyPL

ManyPL Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    259
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto: