1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Używany xbox one i co dalej, bo jestem zielony :)

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Haos1986, Luty 14, 2015.

1. Haos1986

Haos1986 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam szanownego grono,

Mam kilka pytan z racji, ze jestem nemo jesli chodzi o konsole, a troche sie pozmieniało od ery pegasusa:) Do sedna, kupilem uzywana konsole xbox one z grami fifa oraz forza 5 na koncie, posiadam kartoniki z kodami, chodz niewiem czy to cos da. Co powinienm terz zrobic zeby konto poprzedniego właciciela stało sie moje, ewentualnie załozyc nowe konto, na ktorym beda dostepne gry za ktore defakto zaplacilem. Coś nie coś czytalem, ale chcialbym sie upewnieć, czy na stronie account.microsoft.com wystrczy dodac konto @ moje a bylego wlasciciela meila usunąć i wtedy zmienic haslo (oczywiscie jesli byly własciciel sie zgodz, chodz twierdzi ze nie bedzie z niego korzystał, bo dziecku prezent sie nie spodobal ) czy sa jakies inne metody, najlepiej prosiłbym jak dziecku krok po kroku napisac, gdyz 2 dni lezy kosola i patrze na nia tylko, bo zastanawiam sie czy czegos zle nie zrobie i potem nie bedzie odwrotu. na obecna chwile przy spr konsoli udalo mi sie bezproblemu zalogowac na konto bylego włąsciciela, do czego zatem potrzebne jest haslo na profilu w konsoli.?