1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

W czwartek poznamy tryb sieciowy z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 19, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Od dawna wiemy, że w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain pojawi się tryb sieciowy, jednak dopiero w tym tygodniu zobaczymy go w akcji. Hideo Kojima zapowiedział specjalny live-stream, na którym zerkniemy na rozgrywkę multiplayer z nadciągającej odsłony Węża.

    W najbliższy czwartek o godzinie 12:00 będziemy świadkami specjalnego pokazu, na którym zobaczymy nowe(!) 25 minutowe demo z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

    Gospodarzami wydarzenia będzie redakcja IGN, która już teraz zapowiada, że zerkniemy na dzieło Kojimy w 1080p i 60 klatkach na sekundę – bez zbędnej i męczącej kompresji!

    Tryb sieciowy do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain przygotowuje nowy oddział Kojima Productons, który mieści się w Los Angeles – z tego powodu wydarzenie odbędzie się w Stanach Zjednoczonych.

    Według wcześniejszych informacji rozgrywka multiplayer ma być rozbudowaną (pod każdym względem!) wersją Metal Gear Online.


     
Wczytywanie...

Poleć forum