1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

W Dishonored 2 nie trzeba mordować wrogów - Bethesda pokazuje na czym polega prawdziwy stealth

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 30, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Wczoraj mogliśmy prześledzić, jak wygląda przechodzenie jednej całej misji w Dishonored 2. Bethesda uznała, że w prezentowanej rozgrywce zabrakło jednak naprawdę "pacyfistycznego" stylu zabawy.

    Wczoraj prezentowaliśmy wam rozgrywkę z Dishonored 2, ale zabrakło w niej naprawdę "skradankowego" podejścia, bo nawet Emily, która miała przechodzić poziom w stylu Stealth ostro machała tam swoim ostrzem i upuściła sporo krwi. To niedopatrzenie postanowiła nadrobić Bethesda, która pokazuje nam, że etap Clockwork Mansion można spokojnie zaliczyć bez mordowania, doprowadzając jedynie strażników do nieprzytomności w bardzo wymyślne sposoby, np. przemieniając się na chwilę w istotę, którą widać w 3 minucie nagrania (dokładnie 3:50) albo dezorientując ich.

    Wygląda to naprawdę obiecująco i biorąc pod uwagę świetną jakość wykonania pierwszego Dishonored można mieć nadzieję na wspaniałą produkcję. Przydałoby się tylko, żeby całość była dłuższa niż „jedynka”!



     
Wczytywanie...

Poleć forum