1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

W Doom to gracze decydują o stylu rozgrywki. Twórcy opowiadają o szybkości, broniach i demonach

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 11, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    W najbliższy piątek będziemy świadkami wielkiej premiery Doom (2016). Twórcy postanowili przedstawić najważniejsze elementy pozycji na długim filmie. Opublikowany materiał skupia się na szybkim eliminowaniu demonów za pomocą najróżniejszych zabawek.


    W Doom (2016) twórcy skupili się na przygotowaniu rozbudowanej kampanii, wielkiego trybu sieciowego oraz niemal nieograniczonego edytora do tworzenia dodatkowej zawartości. Niezależnie od wybranej zabawy gracze mogą oczekiwać bardzo szybkich zmagań, które wyglądają niezwykle brutalnie.

    Autorzy spędzili wiele czasu, by mieć pewność, że historia będzie odpowiadać fanom pozycji, jednak studio zauważyło, że oczekiwania sympatyków są bardzo różne i dlatego każdy z nas może osobiście dostosować grę do własnego stylu.

    Esencją tytułu nadal jest eliminowanie paskudnych potworów za pomocą wielkich giwer, lecz twórcy stworzyli bardzo różnorodne zabawki oraz runy, które w znaczący sposób wpłyną na nasze działania. Jest to bardzo ciekawa sytuacja, która pokazuje, że id Software w przypadku Doom (2016) chce zadowolić bardzo szerokie grono odbiorców.



     
Wczytywanie...

Poleć forum