1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

W Fallout 4 istotne są najmniejsze detale

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 24, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Niedawno dowiedzieliśmy się, że grafika w Fallout 4 nie jest najważniejszym elementem, ponieważ twórcy postanowili skupić się na wielkości i otwartości świata. Todd Howard jest jednak zdania, że w tym tytule istotne są najmniejsze detale.

    Twórcy Fallout 4 potwierdzili niedawno, że ich zadaniem było przygotowanie wielkiego, a zarazem otwartego świata. Skupienie się na tworzeniu lokacji było ważniejsze niż zajęcie się grafiką. Jest to w moim odczuciu bardzo dobra wiadomość, ale nie musimy się obawiać o jakość projektu.

    Reżyser – Todd Howard – wspomniał, że studio zajęło się drobnymi efektami wizualnymi, które upiększają świat. Przedstawiciel Bethesdy zaznaczył, że system pogody oraz żywe kolory uwiarygodniają produkcję i sprawiają, że jest zdecydowanie ładniejsza.

    Podczas poznawania przygody wielokrotnie trafimy na zmienny warunki pogodowe, które podobno wyglądają perfekcyjnie. Rejony będą wyróżniać się od siebie klimatem, więc możemy spodziewać się różnych warunków w zależności od zwiedzanych lokacji.

    Howard podkreślił, że przygotowanie tych znaczących detali było możliwe dzięki potężniejszym urządzeniom. Dodatkowa pamięć pozwoliła autorom przygotować więcej szczegółów, które często są dynamiczne. Te „drobnostki” będziemy oglądać przez całą opowieść i według pracownika Bethesdy często docenimy pracę grafików.

    Wywiad z reżyserem Fallout 4 możecie zobaczyć poniżej. Polecam zerknąć na film, ponieważ firma pozwala nam zobaczyć wiele pięknych grafik koncepcyjnych.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. maxiazo

    maxiazo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Maj 27, 2015
    Posty:
    95
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kaczki
    Tak budują to napięcie przed premierą... A musze przyznać że jestem zagorzałym fanem seri Fallout że każdy artykuł chłone niczym gąbka i na premiere czekam jak małolat na pierwszą randkę...
     
Wczytywanie...

Poleć forum