1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

W jaki sposób przerobiony jest mój xbox?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Loukasz, Wrzesień 27, 2013.

1. Loukasz

Loukasz Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam Was wszystkich ;)
    Jestem kompletnie nowy w temacie konsol, próbowałem przekopywać tematy FAQ etc. itd. , jednak szczerze powiedziawszy nie znalazłem odpowiedzi. Otóż moja sytuacja wygląda następująco: kupiłem od znajomego xboxa, wersja chyba premium, dysk 120 gb. Do tego mnóóóstwo gier (no, w wersjach "zapasowych") . Wszystkie one śmigają, jednak najnowsze produkcje są z roku chyba 2011. Gdy pytał go o to jak wygląda sprawa z nagrywaniem nowości (np. FIFA 14, GTA V) powiedział mi, że będę musiał go jeszcze bardziej przerobić. I teraz nachodzi mnie pytanie- czy jest to konieczność? I w jaki sposób jest więc przerobiony ten xbox? Jak mogę to sprawdzić, bo jestem w konkretnej kropce.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Jabar

Jabar Moderator Członek Załogi Moderator Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1106
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Jeszcze bardziej przerobić - hah :D
    Zapewne masz LT2.0, ... sprawdzić to możesz nagrywając płytę z grą albo pod LT2.0 albo pod LT3.0 i sprawdzając czy odpali :)
    Na forum znajdziesz odpowiednie poradniki jak nagrać.

1 osoba to lubi.
  4. Loukasz

Loukasz Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0