1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

W Operation Flashpoint: Dragon Rising śmierć będzie aż przykra

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez TymonPRO, Sierpień 13, 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Ekipa Codemasters postanowiła podejść w Operation Flashpoint: Dragon Rising nieco inaczej do tematu śmierci. Bardziej realistycznie.

    Śmierć w strzelankach od dawna ma raczej wartość rozrywkową niż emocjonalną - często jest sprowadzona do "iluśtam" punktów albo efektownej fontanny wnętrzności (patrz: Gears of War). Twórcy Operation Flashpoint: Dragon Rising postanowili pójść nieco inną ścieżką. Chcą sprawić, że będzie nam przykro, że zabiliśmy tego kolesia na wzgórzu, który sam, o mały włos, nie zabił nas.

    [​IMG]

    "Strzał w głowę będzie śmiertelny. Jednak jest to bardziej skomplikowane: możesz trafić kolesia w nogę lub klatkę piersiową, a on nie zginie od razu, nawet jeżeli zostanie wyeliminowany z walki. Możesz podejść do niego i zobaczyć jak wykrwawia się on na śmierć. To będzie straszne. Nie chcieliśmy zrobić śmierci łatwej i przyjemnej. Ten sam model uszkodzeń działa na twojej postaci, co stwarza pewne wyzwanie podczas gry. Chcemy sprawić, żeby śmierć była możliwie jak najbardziej nieprzyjemna i zmusić graczy do ostrożności. Nie przebiegniesz przez pole strzelając przed siebie. Gra nauczy cię, że tak nie powinieneś robić" - powiedział producent OF:DR, Sion Lenton.

    Zaintrygowani? Operation Flashpoint: Dragon Rising wyląduje w Europie 9 października.

    W Operation Flashpoint: Dragon Rising śmierć będzie aż przykra - gram.pl
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. arkadiusz_89

    arkadiusz_89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 11, 2008
    Posty:
    489
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Polska
    Czekam na tą grę i doczekać się nie mogę, mmm ta jesień zapowiada się dość dobrze. ;]
     
  4. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
  5. DusiekPL

    DusiekPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 1, 2008
    Posty:
    277
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Grójec
    Mogliby zrobić coś takiego że jak umierasz to masz czarno biały obraz i wspomnienia o swojej żonie i dziecku. To by było bardzo "dramatyczne". Ale świetny pomysł z tym wreszcie nie będzie takiej bezsensownej nawalanki do siebie.
     
  6. Raps

    Raps Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 30, 2008
    Posty:
    345
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Warszawa
    Moge sie zalozyc ze spora część osób sie przejedzie na tej grze. Gralem w jedynke na PC i nie ma porownania do zadnej casualowej strzelanki, jeden błąd i po tobie. To nawet nie jest veteran w Call of duty, bo przeciwnik ze snajperki moze cie rozwalic z odleglosci takiej, w ktorej ty bez lornetki nikogo nie zauwazysz. Gra hardcore i beda jęki że za trudna :D.
     
  7. arkadiusz_89

    arkadiusz_89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 11, 2008
    Posty:
    489
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Polska
    Wiesz tylko zainteresowani powyższym tytułem wiedzą co w trawie piszczy i że nie będzie to durna napierd... w stylu Call of duty czy innych gier. ;]
     
  8. kornik

    kornik Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 1, 2009
    Posty:
    33
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    dużo ludzi na to czeka, na ten realizm, "rambo"-wski sposób walki znany z CoD czy innych idiotycznych gier wojennych kiedys w koncu sie wypali.
     
  9. patryk878

    patryk878 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 21, 2009
    Posty:
    309
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Warszawa
    Z tego co na razie wiem o grze to będzie to prawdziwy symulator wojny a tryb Hardcore wygląda świetnie. Nie mogę się doczekać i nie wiem czy ten tytuł nie da mi większego funu niż MW2.
     
  10. Shinnoq

    Shinnoq Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    96
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Rybnik
    A ja stawiam kilo kiełbasy krakowskiej, że gra będzie o wiele łatwiejsza niż pierwowzór na PC... Dlaczego ? Bo wychodzi na konsole :/
     
  11. chomik001

    chomik001 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 21, 2009
    Posty:
    198
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    legnica
    to będzie pierwsza gra pokazującą jak jest na prawdziwym froncie i cos sie może znadrzyć gdy .... wbijemy nóż w plecy czy strzelimy z karabinu komuś o oko . czekam też na tę grę
     
  12. sebool12

    sebool12 Guest

    Mogliby zrobić tak jak w reklamie Eski ., w ciągu kilku sekund przelatuje ci całe życie :p
     
  13. coldveins

    coldveins Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2008
    Posty:
    63
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Bo nie ma nic wspanialszego niż kilkusekundowe scenki śmierci. Jak w Too Human np. ....
     
  14. lukan00

    lukan00 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 6, 2009
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    LbN
    Niee, to wydawało by się trochę idiotyczne. Ktoś będzie grać na "Hardkoru" i zginie parę razy w danej misji i ciągle takie obrazy. Może na początku będzie fajnie, lecz za 20 razem każdy będzie dawał "skip".
     
  15. andryush

    andryush Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    849
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Hajnówka
    Ciekawe czy przed takim wykrwawieniem sie na smierc bedzie mogl nas ktos uratowac)) np postrzelili mnie , licznik odlicza do konca moich chwil , ale w tym czasie moze sie zjawic kolezka z druzyny i uratowac mi zycie...w jakis cudowny sposob :p
     
  16. CuxPL

    CuxPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 27, 2008
    Posty:
    182
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Prochowice
    Ooooooooo ja zapowiada sie świetnie ,napewno zagram w tę grę@@!!
     
  17. mat01

    mat01 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 18, 2009
    Posty:
    131
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Nie mogie sie doczekac :)
     
  18. Raps

    Raps Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 30, 2008
    Posty:
    345
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Warszawa
    Tja defibrylator i jazda :D. Raczej mało prawdopodobne.
     
  19. DusiekPL

    DusiekPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 1, 2008
    Posty:
    277
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Grójec
    Ale czemu? To jest dobry pomysł tylko pod warunkiem że np. jesteśmy ranni w noge to po opatrzeniu utykamy i nie możemy osiągnąć maksymalnego poziomu życia.
     
  20. andryush

    andryush Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    849
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Hajnówka
    Moze jakis medyk na placu boju bedzie czy co :p
     
  21. hawkes

    hawkes Banned

    Dołączył:
    Listopad 7, 2008
    Posty:
    140
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łapy
    Pamiętam że gdy grałem w pierwsze Operation Flashpoint walka była mało spektakularna, bardzo trudna i realistyczna ale dawała jednocześnie mnóstwo frajdy. Podam jako przykład, ty i drużyna idziecie przez gęstą trawę, nagle zaczynają świszczeć kule, NA ZIEMIE K****! Żadnego bohaterstwa jak w Call of Duty/Battlefield, tutaj leżysz w trawie i strzelasz do przeciwników kilkaset metrów od ciebie z tego dystansu wielkości kilku pikseli, starając się nie dostać kulki (wystarczy jedna by ukatrupić), co prawda gdy grałem w pierwszą część byłem jeszcze szczeniak i większość roboty odwalali towarzysze, to jednak mimo trudności gra była strasznie fajna. Oczekuje czegoś podobnego od kolejnej części.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum