1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

W przyszłości Xbox One może zabijać jakością generowanej grafiki

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 3, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28031
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Wciąż myślicie, że moc chmury, z której w przyszłości powszechnie korzystać ma Xbox One to mrzonka? Kolejnym dowodem na to, że "za moment" to nie pchany hardware będzie decydował o mocy sprzętu są najnowsze doniesienia z Microsoftu, gdzie tęgie głowy eksperymentowały z technologią real-time raytracing.

    Źródłem informacji jest Phil Spencer z Microsoft Studios, który na Twitterze podzielił się ekscytacją mocą oferowaną przez nowe rozwiązanie:

    Eksperymentowaliśmy z real-time raytracing. Technologia ma ogromny potencjał; niesamowite efekty wizualne.

    Polegająca na śledzeniu promieni światła trafiających do obserwatora metoda generowania grafiki 3D pozwala uzyskać niezwykle realistycznej oprawy wizualnej. W branży gier wideo stosuje się ją jednak jedynie okazjonalnie z powodu wymaganej przez raytracing, pokaźnej mocy obliczeniowej. Niżej możecie zobaczyć tech-demo, którym Nvidia promowała wydajność układów Kepler.



    Fajnie, ale jak niby miałby ogarnąć to XOne, który jak powszechnie wiadomo jest "sto lat za murzynami i miliard za Sony" jeżeli chodzi o upchane w plastikowym wnętrzu bebechy? Tutaj pojawia się mityczna chmura, która korzystając z potężnej infrastruktury serwerów Microsoftu mogłaby zająć się przeliczaniem skomplikowanych operacji i w efekcie zaoferować jakość grafiki bardzo mocno wykraczającą poza możliwości konsoli.

    Podpięty do Sieci Xbox One ostatecznie bez popity łykał będzie napakowane szczegółami, zaawansowanymi efektami i skomplikowaną fizyką gry w 1080p i 60fps? Błogosławieni ci, którzy nie widzieli, a uwierzyli.​


     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1282
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Uwierzę jak zobaczę....
    Pisać i opowiadać to sobie mogą.
     
  4. L4mia

    L4mia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    KRK
    klituś bajduś - wielką moc to ma czarodziejska lampa z dżinem - chmura z M$ to się może schować

    wyobraźmy sobie że ta moc chmury przestanie działać za kilka lat i zostanie tylko fałhaesiak w domu bo M$ zakończy wsparcie dla jakiejś gry
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  5. eekz

    eekz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2009
    Posty:
    392
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Białystok
    Tudzież co będzie jak raptem padnie nam połączenie internetowe? Konsola nie tylko się za przeproszeniem zesra pod siebie, ale i sama sobie ugotuje bebechy.
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  6. d2darkness

    d2darkness Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 22, 2010
    Posty:
    209
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Jakby karali za marzenia Microsoft dostał by dożywocie :D
     
  7. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1282
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Nie zapominajcie panowie że MS to prawie CUDO-TWÓRCA !!! :loyal:
    Pamiętacie jak wypromował XONE na PRODUKT ROKU 2014 ?!? he he he
     
  8. L4mia

    L4mia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    KRK
    Philu Spencerze z Microsoft Studios - urzekła mnie Twoja historia
     
  9. flow91

    flow91 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2014
    Posty:
    25
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Tak gadaja i gadaja... To moze niech nam demo tego pokaza,czy cos?!

    Wysyłane z mojego GT-S5360 za pomocą Tapatalk 2
     
  10. skyDragon

    skyDragon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 30, 2013
    Posty:
    212
    Polubienia:
    76
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kęty
    Pierdu pierdu przyjdzie wiosna. Ms z kazdym krokiem się pogrąża.

    Wysłane z mojego Wildfire S A510e za pomocą Tapatalk 2
     
  11. Grzehooo

    Grzehooo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 28, 2013
    Posty:
    185
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łódź, Poland, Poland
    Hejtusie widzę, że już tu są. Życie pokaże jak to będzie wyglądać. Z tą ekscytacją to mogliby poczekać, chyba zaczynają już zapowiadać tegoroczne E3, a news stricte stronniczy.
     
  12. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    [​IMG]

    Nawet nie musiałem się zastanawiać dłużej niż 0,01 ms, jakich postów w większości mogę się spodziewać w takich tematach/newsach. Zobaczymy demko co potrafi chmura Microsoftu, wtedy można podziwiać/narzekać. Teraz co najwyżej można robić śmietnik i spam jak większość panów wyżej.
     
    1 osoba to lubi.
  13. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    O tej "wielkiej" mocy chmury już były gadki przed premierą konsoli i jakoś na razie cały czas to tylko gadanie ...
    Prawda jest taka że MS coś ostatnio nie wychodzi NIC, XboxOne porażka, jest gorszy od konkurencji i jeszcze próbują wkręcić że jest tak samo dobry a nawet lepszy, kupili Nokie i też coś im nie idzie z tym Windows Mobile, Windows 8 to też jakiś niewypał, ostatnio czytałem że mają rozdawać to za darmo ...
    Sami wiedzą że nie jest to udany system, więc chociaż tak próbują zachęcić żeby go "wypróbować" .
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/microsoft-windows-8-1-darmowa-wersja-systemu.html
     
  14. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12069
    Polubienia:
    1061
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Xbox moze zabic grafiką, to prawda jest tak kiepska. Jeszcze trochę i ujrzymy na pudełku z gra 60gb wymaganej przestrzeni internet z pingiem nie przekraczajacym polaczenie z Microsoft 15. Download kolo 100 mega bitów. Chmura nie zda egzaminu to na pewno, nie w polepszaniu grafiki.

    Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalk 4
     
  15. arial_adriano

    arial_adriano Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2012
    Posty:
    86
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Bełchatów
    Mógłbyś kolego rozwinąć swoją wypowiedź? właściwie to chodzi mi o to co napisałeś na końcu, o tym gotowaniu bebechów z powodu "padnięcia połączenia internetowego", zaciekawiło mnie to i chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej :) bardzo ciekawa teoria
     
  16. slypluk

    slypluk XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2014
    Posty:
    59
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Bielsko/Maidstone
    No, ja jestem dobrej mysli. MS ma wiele mozliwosci i pieniedzy :)

    Wyslane z mojego Galaxy S4 za pomoca Tapatalka
     
  17. rikamaru

    rikamaru Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2008
    Posty:
    233
    Polubienia:
    56
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    On sam nie wie co napisał. Typowy hejter :p
     
  18. kajfux

    kajfux Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2012
    Posty:
    14
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Jak narazie to jest "z dużej chmury mały deszcz" a raczej wcale go nie ma, a co będzie dalej, zobaczymy.

    Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
     
  19. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1282
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Ludzie to co podał MS to istne Sci-Fi, przecież to jeszcze nie ta era by takie rzeczy miały miejsce....
    Jak to sobie wyobrażacie że "chmura" da radę polepszyć złożoną grafikę w czasie rzeczywistym (bez żadnych przycięć, lagów itp.) ?!?
    Niby co konsola wysyła wszystko przez neta do serwera MS, on to w locie oblicza złożone operacje i jeszcze szybciej odsyła to do waszej konsoli, a Wy oglądacie mega wypasioną grafikę w grze na ekranie TV - tak ?!? - he he he nie wyobrażam sobie tego, a nawet chyba nie ma takiej prędkości łączy internetowych by to na tą chwilę pociągło w czasie rzeczywistym...
    No ale marzeń nikt nikomu nie może zabronić, powodzenia :untroubled:
     
  20. paxmack

    paxmack Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2011
    Posty:
    477
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Wroclove
    A kto ci powiedział, że musi to robić w czasie rzeczywistym ;)? Jak z każdym tego typu narzędziem pewnie będzie bufor, który dopiero po zapełnieniu pozwoli cokolwiek zmienić, tak żebyś nie odczuł lagów. Teraz na łączach 2 mb można już oglądać TV w HD, więc jestem ciakawy jaka poracja danych byłaby przesyłana z i do x0 z tej niby chmury. Wielkie ośrodki badawcze, właśnie poprzez ogromną chmurę zwiększają moc obliczeniową bez których część obliczeń trwałaby kilkanaście lat ;) Nie wiem, czy ktoś czytał, ale bodajże samsung chce wykorzystać nasze procesory w telefonach w czasie, gdy nie będą używane, więc coś w tym interesującego musi być. Jak trochę poczytacie, to wtedy może zawiąże się jakaś racjonalna dyskusja.
     
  21. fazarro

    fazarro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 16, 2009
    Posty:
    182
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    kurdeble, gdyby M$ zatrudnił większość autorów postów tego wątku!! nie byliby tacy zagubieni, inwestowaliby kasę tylko w działające i najlepsze technologie. A tak głupki z doliny krzemowej pakują bezwiednie kasę w technologie która nie ma prawa istnieć, bo tak mówią "znafcy" z xboxforum.pl :D
    Panowie, proponuje wam jak najszybciej złożyć kwity do MS, z załączonymi propozycjami zmian i pomysłami ich wdrożenia. Robotę macie jak w banku!

    Wracając do tematu - chmura obliczeniowa w formie jaką przedstawia MS to zaprawdę bardzo fajny i innowacyjny pomysł. Jeśli uda im się ją wdrożyć i będzie działać tak jak to jest założone, to można się spodziewać, że kolejne generacje konsol będą naprawdę potężne obliczeniowo i malutkie gabarytowo. Wymóg ciągłego podłączenia do internetu? A co w tym złego/dziwnego?
    Najwięksi prowajderzy internetowi już teraz rozmyślają czy przypadkiem nie udostępnić tej usługi (dostępu do internetu) za free każdemu chcącemu się do nie podłączyć. Będą kasować za opcje działające w obszarze tej usługi.
     
Wczytywanie...

Poleć forum