1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

W Rainbow Six: Siege konkurencyjność jest najważniejsza

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 14, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Czwarty film z cyklu pamiętnika deweloperów skupia się na głównym założeniu założenie produkcji, którym jest konkurencyjność.
    Competition to ten styl zabawy, który wykorzystywany jest w e-sporcie. Ma on swoje korzenie własnie w pojedynkach dwóch zespołów, które muszą mieć równe szanse - stąd też takie zasady jak nieodradzanie się po śmierci czy zamiana stronami. Rainbow Six: Siege kładzie na ten tryb rozgrywki praktycznie cały nacisk. Co więcej, pomysł na to, by to właśnie tak wyglądała rozgrywka w grze, nie wziął się z powietrza, a wprost odwrotnie - urodził się naturalnie jeszcze podczas wczesnej fazy produkcji, gdy zespół organizował sobie pojedynki pomiędzy drużynami, a reszta kolegów ze studia kibicowała swoim współpracownikom.

    Stąd też u podstaw zabawy w Rainbow Six: Siege leży kilka ważnych elementów. Gra otrzyma dedykowane serwery, co zapewni niskie opóźnienia podczas rozgrywki. Także 60fps ma pomóc w wyrównanej rywalizacji, w której refleks jest jedną z bardzo przydatnych cech. W nowym dzienniku deweloperów twórcy mówią o tych wszystkich elementach prezentując także kamerę obserwatora, która co ciekawe pozwoli na obserwowanie akcji nie tylko z perspektywy pierwszoosobowej, ale także znacznie szerszej. Gracze będą mogli z oddali, niczym ze szpiegowskiego drona, przyglądać się całemu polu bitwy, dowolnie oddalać i zbliżać kamerę, a wszytko po to, by obserwować i uczyć się taktyk na podstawie tego, jak grają inni.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Sae

    Sae Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 22, 2014
    Posty:
    224
    Polubienia:
    70
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Competitive game @ XONE, więcej taki poproszę :)
     
Wczytywanie...

Poleć forum