1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

W Sea of Thieves otrzymamy zdrową współpracę. Rare nie pozwoli na zabijanie swoich kompanów

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 18, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Najnowsza marka Rare zapowiada się na przyjemną piracką przygodę, w której otrzymamy od deweloperów niemal nieograniczone możliwości. Twórcy postawili w istotny sposób ograniczyć możliwości graczy, bo zbyt wielka swoboda zabijała przyjemność z rozgrywki.

    Rare wpadło na bardzo ciekawy pomysł. Twórcy zajęli się wykreowaniem symulatora pirata, w którym zadaniem graczy będzie przemierzanie wysp, rozwiązywanie zagadek, poszukiwanie skarbów, walka z przeciwnikami i cieszenie się każdym elementem korsarskiego życia.

    W pozycji najważniejsze będzie kooperacja – ekipa spędziła mnóstwo czasu, by przygotować system, w którym każdy gracz będzie miał istotna rolę w zespole, a jednocześnie śmiałkowie bez problemu odnajdą się w swoim zadaniach.

    Początkowo jednak autorzy nie przemyśleli sprawy z friendly fire i zawodnicy z jednej załogi mogli się atakować. Sytuacja nie byłaby problemem, gdybyśmy grali w zespole znajomych, ale oczywiście trudno przewidzieć sytuacje, które mogłyby mieć miejsce podczas rozgrywki z nieznajomymi. Deweloperzy nie chcą psuć wrażeń graczom, którzy przez długi czas męczyliby się w drodze do upragnionego skarbu, a na ostatniej prostej, zostaliby zaatakowani – przez współtowarzysza broni. W konsekwencji wyłączono "bratobójczy ogień" i przygotowano system nagradzający zawodników uznających regułę fair play.

    Deweloperzy chcą mieć pewność, że najważniejszym elementem Sea of Thieves będzie właśnie zdrowa i przyjemna współpraca, więc cała pozycja jest kreowana w taki sposób, by zwiększyć przyjemność z rozgrywki w zespole.

     
Wczytywanie...

Poleć forum