1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

W świecie Mirror's Edge: Catalyst nic nie jest tylko dla ozdoby

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 19, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Pragmatyczne podejście do tworzenia świata cechuje twórców Mirror's Edge: Catalyst. Gracze mogą spodziewać się zaawansowanej interakcji z otoczeniem.
    - Żaden obiekt w środowisku nie znalazł się tam tylko po to, by ładnie wyglądać - mówi na łamach GamesMastera Sara Jansson, starsza producent Mirror's Edge: Catalyst. - Każda rzecz jest elementem rozgrywki. Z każdą można wejść w interakcję - zapewnia. To szczególnie ważne wziąwszy pod uwagę fakt, że gra oparta jest w dużej mierze na stałym poruszaniu się, nierzadko w zawrotnym tempie, głównej bohaterki, Faith.

    Graczom zostanie więc oddana możliwość przemieszczania się w dowolnie wybranym kierunku. - W pierwszej grze za odskocznię służyły tylko wybrane obiekty. w Catalyst mona to robić przy użyciu każdego z nich - zapewnia Sara Jansson. - To dodaje grze wolności - uzupełnia przedstawicielka studia DICE.

     
Wczytywanie...

Poleć forum