1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

W świecie Wiedźmina potwory mówią z walijskim akcentem

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 4, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Panowie z CD Projekt RED udzielili po kilku piwach wywiadu ekipie Dualshockers. Poruszono między innymi temat patcha day one, zawartości planowanych DLC oraz lokalizacji Wiedźmin 3: Dziki Gon.

    Wywiadu udzielili Senior Game Designer, Damien Monnier, wraz z Localization Managerem, Alexandre'em Boiret, którzy wydają się być podekscytowani grą, tak samo jak my.

    Oto zebrane w jednym miejscu informacje, jakie można pozyskać z wideo poniżej:

    • Nikt w CDP RED nie żałuje decyzji o przesunięciu Wiedźmina z końcówki lutego na maj. Dzięki temu studio ma czas na wszystkie poprawki, które pojawiają się w kolejnych punktach.
    • Tworzeniu tej produkcji przyświeca cel, by nie wydawać premierowej łatki. Boiret jest przeciwnikiem takich rozwiązań - sam ma wolne łącze w domu - chyba że studio odkryje nowy sposób upłynnienia rozgrywki. Jest to spowodowane ciągłym odkrywaniem możliwość PS4 i XOne.
    • DLC wciąż jest zagadką i nawet deweloperzy nie znają konkretnej zawartości obiecanych dodatków. Wiemy, że będą tam: włosy, brody, zbroje i oczywiście zadania, dorównujące rozmiarem tym z podstawowej wersji gry. W planach nie ma za to trybu Areny.
    • System walki powstał od nowa. Gracze, którzy mieli kontakt z grą, zachwalają jego responsywność.
    • W wyniku podsuwania sugestii przez graczy, CDP RED poprawili jazdę konną oraz samouczki.
    • Trzecia część serii jest pełna smaczków i satysfakcjonujących szczególików, które napawają twórców dumą, np. słynna już rosnąca broda Geralta, rozpraszające się gęsi, przerażone obecnością wiedźmina, czy jedzące jabłka konie.
    [​IMG]

    • Jeżeli myślicie, że materiały promocyjne pokazały wam zbyt dużą część gry, to nie macie się czego obawiać - do wglądu fanów nie trafił nawet "czubek góry lodowej".
    • Panowie zapytani o zapadające w pamięć bitwy, powiedzieli, że nie mogą niczego zdradzić, bo zepsuliby nam fragment fabuły, ale czeka nas "epicka bitwa, powodująca opad szczęki".
    • Gra zostanie przełożona na 15 różnych języków, a 7 z nich otrzyma pełne tłumaczenie razem z podłożonymi głosami. Jako najbardziej "egzotyczne języki", w jakich pojawi się Dziki Gon, wskazano na portugalski w brazylijskim dialekcie oraz japoński. W tym drugim głos Białemu Wilkowi podkłada japoński voice-actor, który użyczył głosu Maximusowi w japońskiej wersji Gladiatora w reżyserii Ridley Scotta i jest postacią bardzo cenioną przez mieszkańców KKW. Dziki Gon po japońsku opisano jako "wiedźmińskie anime".
    • Pochodzenie postaci w świecie Wiedźmina będzie można rozpoznać po akcencie, jakim się posługują. Mieszkańcy Skellige mówią jak mieszkańcy Północnej Irlandii, ludność Nilfgaardu można pomylić z Holendrami, a przebrzydłe maszkary mówią z akcentem panującym w Walii. To ostatnie nawet stało się wśród pracowników studia żartem, "jeżeli coś jest dziwne, to musi być z Walii".
    Pojawiła się także rozbudzająca ciekawość wzmianka o Cyberpunk 2077. Boiret i Monnier obiecali nam wszystkim, że dowiemy się czegoś od nich w temacie tej tajemniczej produkcji w tym roku przed 27 lipca.

    Oprócz tego mówiono także o różnicach w grafice pomiędzy PS4 a Xboksem One, ale o tym już wszyscy wiemy doskonale, że jedyną różnicą jest rozdzielczość.

    Informacje, które pozyskałem z wywiadu przeprowadzonego przez serwis Dualshockers, możecie potwierdzić poniższym nagraniem. Przestrzegam was jednak przed jakością dźwięku.





     
Wczytywanie...

Poleć forum