1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

W Unravel nie będziemy walczyć i nie trafimy na wielkich bossów. Najważniejsza jest eksploracja

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 5, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    W lutym na trzech platformach zadebiutuje intrygująca, logiczna platformówka przygotowywana przez Coldwood Interactive. Twórcy od początku zapowiadają, że najważniejszym aspektem gry będzie eksploracja i jak się okazuje w tytule zabraknie wymagających walk.

    Elektronicy na E3 2015 zaskoczyli prezentując logiczną platformówkę, w której głównym bohaterem jest heros stworzony z włóczki. Deweloperzy postanowili rozwiać wątpliwości zainteresowanych i przedstawili kolejne szczegóły. Dyrektor kreatywny pozycji – Martin Sahlin – wspomniał, że w grze nie będziemy walczyć oraz nie trafimy na wielkich bossów:

    W pozycji trafimy na „niebezpieczne stworzenia”, ale nie możecie liczyć na ekscytujące zmagania. Naszą jedyną bronią w Unravel jest nasz umysł:

    Jest to na pewno ciekawa koncepcja, która coraz to częściej pojawia się w platformówkach. Walka schodzi na drugi plan, a najważniejszymi aspektami pozycji staje się historia oraz przyjemność płynąca z rozgrywki. Co sądzicie o takiej koncepcji?

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Mat3j86

    Mat3j86 Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2015
    Posty:
    32
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    A wiadomo coś na temat polskiej wersji? Czy raczej można zapomnieć?
     
  4. exitcosmo

    exitcosmo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 16, 2015
    Posty:
    211
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Rybnik
    Liczę na więcej takich relaksujących gier.
     
  5. rafs24

    rafs24 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2015
    Posty:
    47
    Polubienia:
    331
    Punkty za osiągnięcia:
    53
    Płeć:
    Mężczyzna
    To nie ma większego znaczenia, bo w grze ma nie być w ogóle dialogów.
     
  6. warone

    warone Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2010
    Posty:
    1399
    Polubienia:
    324
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Belgia
    Gierka zapowiada się ciekawie i będzie trzeba wypróbować chyba
     
Wczytywanie...

Poleć forum