1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Walka w Assassin's Creed III będzie równie prosta jak w poprzednich częściach

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Rafau666, Lipiec 5, 2012.

  1. Rafau666

    Rafau666 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    3497
    Polubienia:
    465
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Stary Sacz
    Dyrektor kreatywny Assassin's Creed III, Alex Hutchinson, powiedział, że walka w grze nie będzie trudniejsza niż w poprzednich odsłonach. Jedynym wyzwaniem będzie opanowanie jej do perfekcji.

    [​IMG]

    Chociaż gry z serii Assassin’s Creed są przeznaczone dla dorosłych, poziom trudności walki nigdy nie był w nich zbyt wysoki. Po wprowadzeniu serii zabójstw w Assassin’s Creed Brotherhood rozprawienie się z dużą liczbą wrogów stało się banalnie łatwe. Nie inaczej ma być w „trójce” – z pokonaniem przeciwników powinien poradzić sobie każdy. Sztuką będzie jedynie opanowanie walki do perfekcji tak, by nie pozwolić się nawet drasnąć.

    Hutchinson powiedział również, że ma dość pracy nad rzeczami, o których wszyscy wiedzą jeszcze przed premierą gry. Ogłosił, że czeka nas jeszcze wiele fantastycznych niespodzianek, które udało zachować się w tajemnicy, co w branży gier jest niezwykle trudno osiągnąć.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Marszal95

    Marszal95 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 27, 2011
    Posty:
    239
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Częstochowa
    akurat wg mnie był przeskok miedzy II częścią a Brotherhoodem (w walce), nie grałem co prawda w Revelations
     
  4. Makavel

    Makavel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    443
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Drawsko Pomorskie
    "Po wprowadzeniu serii zabójstw w Assassin’s Creed Brotherhood rozprawienie się z dużą liczbą wrogów stało się banalnie łatwe."
     
  5. novy66

    novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    4557
    Polubienia:
    270
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Słupsk
    Wygląda na to że dla twórców zależy aby każdy czerpał przyjemność z gry :)
     
  6. D4Ru73K

    D4Ru73K Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2009
    Posty:
    803
    Polubienia:
    99
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Częstochowa
    Tu nie o przyjemność chodzi, a o sprzedaż. Im więcej jeleni kupi grę, bo jest prosta jak drut, nie wymaga myślenia czy posiada banalne osiągnięcia tym więcej wydawca zarobi kasy.

    ACIII jest nastawiony na płytką masę.
     
  7. Jax9000

    Jax9000 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2011
    Posty:
    328
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Zielona Góra
    Myślę że nic by się nie stało (a nawet by coś dało) gdyby wprowadzili podobny system co z Prince of Persia. Nauczenie się co raz nowszych combosów sprawiało że ta gra była co raz lepsza.
     
  8. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Mogliby chociaż wprowadzić poziomy trudności, tak by na trudniejszym poziomie przeciwnicy zadawali więcej obrażeń, Connor miał mniej HP itp.

    Edit:
    Pokaż mi grę AAA która wg. Ciebie jest nastawiona na głęboką masę.
     
  9. Hextor

    Hextor V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    4297
    Polubienia:
    144
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    W sumie spoko. Jakoś w AC mi to nigdy nie przeszkadzało, a wręcz zachęcało do zaczepiania strażników itp. :D
    A poza tym dla mnie się liczy żeby ta walka przynajmniej efektownie wyglądała.
    Tak jestem estetą - lubię ładne animacje postaci hehe :D
     
  10. D4Ru73K

    D4Ru73K Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2009
    Posty:
    803
    Polubienia:
    99
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Częstochowa
    Daleko szukać nie trzeba, Heavy Rain, Beyond two Souls, ICO, Shadow of the Colossus. Można jeszcze upchać w to LA Noire w pewnym sensie.
     
Wczytywanie...

Poleć forum