1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Warto współpracować grając w multi Bad Company 2

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez marek2fgc, Styczeń 27, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. marek2fgc

    marek2fgc Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2009
    Posty:
    485
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lubin
    DICE w multiplayerze Bad Company 2 postawiło na kooperację, co zresztą konsekwentnie robią w swoich grach od BF1942 i w zasadzie na niej skupi się ten tekst. Na szczęście gracze nie są do niej zmuszani. Po prostu wspólne granie daje większe korzyści. W rozmowach z Polygamia deweloperzy stwierdzili wyraźnie, że jeżeli mają wybrać jedną rzecz, która była dla nich najważniejsza podczas prac nad BC2 to wybraliby właśnie grę zespołową.

    Kristoffer Bergqvist - lead multiplayer designer:
    Oczywiście prawdziwa kooperacja w grze pojawia się tak naprawdę nieco później. Najpierw trzeba się przecież nauczyć strzelać.

    W trakcie nauki gry odkrywamy, że możemy pojawiać się (spawnować) tuż przy członkach oddziału, co umożliwia nam być zawsze w środku akcji, blisko swoich towarzyszy broni. Wraz z rozwojem postaci dostajemy coraz więcej specjalnych umiejętności, których wykorzystywanie przynosi więcej punktów doświadczenia, gdy robimy to w pobliżu towarzyszy broni.

    Kod:
    Ciekawostka:
    Co poprawiło się od bety? 
    Ponad 140 poprawek, lepsze zbalansowanie gry - na przykład osłabienie czołgów, które stały się zbyt mocne.
    Każda klasa ma też specyficzną rolę wsparcia. Przykładowo: nie będzie już pudełek z amunicją na mapie, ich pojawienie zależy od kogoś z drużyny. Dodano możliwość wskrzeszania, za które najwięcej punktów doświadczenia dostajemy, gdy pomożemy koledze z oddziału. Wszystko to wynagradza pracę zespołową i bycie blisko siebie. Wychodzi też na to, że żeby mieć najwięcej punktów po rozgrywce wcale nie trzeba mieć najwięcej fragów na koncie. (Przypomina mi grę MAG, gdzie za uleczenie kompana też się dostaje najwięcej XP)

    Co zmieniło się od części pierwszej? Bronie są bardziej zabójcze, jeżeli dobrze wycelujemy, możemy położyć przeciwnika paroma strzałami. Prościej jest też być w samym sercu walki pojawiając się przy towarzyszach. No i pojazdy. DICE chwali się, że by lepiej oddać uczucie bycia w czołgu na polu walki mieli specjalną sesję na poligonie

    No dobrze, czym w zasadzie jest tryb Squad Rush?

    To wariacja znanego już Rusha w który mogliście zagrać w becie. Tym razem jednak zamiast walki 12x12 jest to pojedynek dwóch czteroosobowych oddziałów. Mała mapa, brak pojazdów i jeden punkt do zdobycia/obrony. Gra jest intensywna i szybka.

    [youtube]1sIQQYxTayU[/youtube]

    W ogóle rozgrywka jest naprawdę satysfakcjonująca. Trailery gry pokazywały nam "Battlefield Moments" i muszę powiedzieć, że zestrzelenie snajpera zawalając mu na głowę budynek z rakietnicy niewątpliwie do takich należy. Również skoszenie 4 przeciwników za pomocą noża i zebranie ich dog tagów daję masę radości.

    Destrukcja, która stała się symbolem serii Bad Company nadal przynosi masę frajdy. Jak mówi Patrick Bach:

    Zerknijcie zresztą na to wideo:
    Dailymotion - battlefield: bad company 2 gameplay video - wideo z kanału Gry Wideo

    Oczywiście możemy spodziewać się nowych dodatków do gry. DICE zapewnił jednak, że nie są firmą, która chce po prostu wyciągnąć pieniądze od graczy i nie zależy im na dzieleniu społeczności. Jak będzie finalnie? Zobaczymy.

    Na płytce z grą pojawi się 8 map. W momencie premiery pojawią się też 2 dodatkowe, które pobierzemy ze sklepu dostępnego z menu gry. Będą one oczywiście za darmo. Ma to nas po prostu zachęcić do zakupu swojej kopii gry w sklepie, a nie z drugiej ręki. Takie czasy.

    Źródło: http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7495569,Warto_wspolpracowac_grajac_w_multi_Bad_Company_2.html
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Chyba będziemy mieć nowego króla multi:D
    Co to za tendencja do wypuszczania DLC w dniu premiery:/
     
  4. SoTTeR

    SoTTeR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 9, 2009
    Posty:
    99
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Bytom
    Czekam na tą grę z niecierpliwością :)
     
  5. Flapyxb

    Flapyxb Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2009
    Posty:
    408
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    wiesz kto jest po drugiej stronie?
    Po prostu, miodzio! W MW2 tego brakuje - pracy zespołowej. Latasz gdzie i jak chcesz byle mieć jak najwięcej fragów i zdobyć nuke, który nic nie daje. Tylko czekać.
     
  6. maroko freestyle

    maroko freestyle Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 29, 2008
    Posty:
    1020
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    36
    Miasto:
    Złote Przedmieście
    mega konkret gra się szykuje, must have w dniu premiery
     
  7. Bazajaytee

    Bazajaytee V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2009
    Posty:
    845
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    się znamy?
    czekam na to już jakieś pół roku:D. To będzie WYPAS!
     
  8. wujekbill

    wujekbill Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2009
    Posty:
    117
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Kruszwica
    Na gamezilla.pl jest gameplay z trybu singleplayer. Grafika jest super, zobaczcie sami.
     
  9. sheriffxPL

    sheriffxPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 16, 2009
    Posty:
    353
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lublin
    DLC w dniu premiery to nic innego jak sposób na walkę z rynkiem wtórnym typu używki na allegro. Producent na tym już nic nie zarabia, a tak wydajac DLC za free w dniu premiery zwieksza sobie ilosc sprzedanych sztuk.

    Watpie aby BC2 osiagnelo taki kasowy sukces jak MW2, ale uważam że gra bedzie i tak lepsza :) 3mam kciuki za tą produkcje, przy BF1943 dobrze się bawiłem
     
  10. michal172

    michal172 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 24, 2009
    Posty:
    75
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Krzeszowice
    mam nadzieje że to gra będzie lepsza niż MW2 , a nawet jestem tego pewien ,a pre-order już został zamówiony więc tylko czekać do premiery
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum