1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Watch Dogs na PC - różnice w ustawieniach graficznych

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 26, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    "Dzień bez Watch Dogs, dniem straconym" - napiszą złośliwi. Temat gry Ubisoftu faktycznie wraca jak bumerang. Być może jednak nowymi materiałami zainteresuje kilka osób. Redakcja Digital Storm sporządziła fajne porównanie graficznych ustawień w grze Ubisoftu na PC.

    Porównanie graficznych ustawień na komputerach osobistych nie jest ciekawe tylko dla osób bawiących się na "blaszakach". Kilka dni temu deweloperzy Watch Dogs potwierdzili przez swój Twitter, że wersja gry na XONE i PS4 będzie identyczna pod względem wizualnym z pecetową przy ustawieniach na poziomie "High". Co to oznacza możemy przekonać się na poniższym materiale.



    Na deser jeszcze jeden materiał. Poniższy filmik zestawia tylko tryb Ultra (przy niższej rozdzielczości) z High. Napisano tu, że to porównanie z Xbox One, ale to taka "marketingowa" zagrywka Digital Storm. W istocie gameplay został zarejestrowany wyłącznie na PC. Filmik powinien dawać mimo wszystko niezły pogląd na jakość wizualną na konsoli i komputerze.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1656
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    No niestety XO przegrywa z PC.. Tylko żeby odpalić tą grę w Ultra to trzeba mieć konkretny sprzęcik :)
     
  4. gregoryfx

    gregoryfx Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 14, 2009
    Posty:
    257
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Brzegi / Kielce
    Różnice są tak minimalne, wręcz niezauważalne... Szczerze powiem tylko brak AA widać, a reszta ta sama. Może by się dopatrzył gdyby oglądał w realu, a nie na youtube.
     
  5. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1656
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    No jak nie widzisz różnicy to masakra .
    Bo moje oko widzi nieziemską różnicę. Już nawet nie mówię o wygładzaniu.. ale tekstury na dalszym planie wyglądają znacznie lepiej na PC niż na XO (drzewa i ogólnie widoczność na XO im dalej tym bardziej rozmazane).
     
    1 osoba to lubi.
  6. smyk99

    smyk99 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2013
    Posty:
    77
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Szczecin, Poland, Poland
    Tak przechwalali next geny (w sumie to current geny), a na pierwszych grach widać różnicę. Wydaje mi się, że XO i PS4 za 2-3 lata będą tym czym są PS3 i X360 teraz.
     
  7. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Różnica naprawdę spora na plus oczywiście PC, aczkolwiek i tak myślałem że ta gra będzie znacznie gorzej wyglądać na nextgenach...
    Gdyby chociaż dołożli AA (pomijając już gorszej jakości textury) to było by do przyjęcia i sam efekt wizualny znacząco by się porawił, ale wiemy przecież że nextgeny nie grzeszą mocą, a dokładanie większego antyaliasingu BARDZO OBCIĄŻA hardware...
    Ale i tak myślę że wielkiego bólu nie ma, bo mogło być gorzej.
     
  8. o M a c z 0 S

    o M a c z 0 S Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2013
    Posty:
    1492
    Polubienia:
    367
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Dolny Śląsk
    różnica nie zauważalna na pierwszy rzut oka, może na pc lepsze wygładzanie krawędzi, tylko tak szczerze kto na to patrzy podczas dynamicznej rozgrywki bo ja osobiście na to nie zwracam uwagi no ale nie wątpię ze znajda sie osoby które się z tego powodu wachlują
     
Wczytywanie...

Poleć forum