Watch Dogs na PC - różnice w ustawieniach graficznych

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


"Dzień bez Watch Dogs, dniem straconym" - napiszą złośliwi. Temat gry Ubisoftu faktycznie wraca jak bumerang. Być może jednak nowymi materiałami zainteresuje kilka osób. Redakcja Digital Storm sporządziła fajne porównanie graficznych ustawień w grze Ubisoftu na PC.

Porównanie graficznych ustawień na komputerach osobistych nie jest ciekawe tylko dla osób bawiących się na "blaszakach". Kilka dni temu deweloperzy Watch Dogs potwierdzili przez swój Twitter, że wersja gry na XONE i PS4 będzie identyczna pod względem wizualnym z pecetową przy ustawieniach na poziomie "High". Co to oznacza możemy przekonać się na poniższym materiale.


Na deser jeszcze jeden materiał. Poniższy filmik zestawia tylko tryb Ultra (przy niższej rozdzielczości) z High. Napisano tu, że to porównanie z Xbox One, ale to taka "marketingowa" zagrywka Digital Storm. W istocie gameplay został zarejestrowany wyłącznie na PC. Filmik powinien dawać mimo wszystko niezły pogląd na jakość wizualną na konsoli i komputerze.

 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Onicniepytaj

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
No niestety XO przegrywa z PC.. Tylko żeby odpalić tą grę w Ultra to trzeba mieć konkretny sprzęcik :)
 

gregoryfx

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Różnice są tak minimalne, wręcz niezauważalne... Szczerze powiem tylko brak AA widać, a reszta ta sama. Może by się dopatrzył gdyby oglądał w realu, a nie na youtube.
 

Onicniepytaj

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
No jak nie widzisz różnicy to masakra .
Bo moje oko widzi nieziemską różnicę. Już nawet nie mówię o wygładzaniu.. ale tekstury na dalszym planie wyglądają znacznie lepiej na PC niż na XO (drzewa i ogólnie widoczność na XO im dalej tym bardziej rozmazane).
 

smyk99

Użytkownik
Użytkownik
Tak przechwalali next geny (w sumie to current geny), a na pierwszych grach widać różnicę. Wydaje mi się, że XO i PS4 za 2-3 lata będą tym czym są PS3 i X360 teraz.
 

maxoff

Użytkownik
Użytkownik
Różnica naprawdę spora na plus oczywiście PC, aczkolwiek i tak myślałem że ta gra będzie znacznie gorzej wyglądać na nextgenach...
Gdyby chociaż dołożli AA (pomijając już gorszej jakości textury) to było by do przyjęcia i sam efekt wizualny znacząco by się porawił, ale wiemy przecież że nextgeny nie grzeszą mocą, a dokładanie większego antyaliasingu BARDZO OBCIĄŻA hardware...
Ale i tak myślę że wielkiego bólu nie ma, bo mogło być gorzej.
 

o M a c z 0 S

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
różnica nie zauważalna na pierwszy rzut oka, może na pc lepsze wygładzanie krawędzi, tylko tak szczerze kto na to patrzy podczas dynamicznej rozgrywki bo ja osobiście na to nie zwracam uwagi no ale nie wątpię ze znajda sie osoby które się z tego powodu wachlują
 

Do góry Bottom