1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Watch_Dogs zachęca gracza do odkrywania świata gry samemu, bez tutoriali

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 25, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28056
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Jeśli drażni was sytuacja, kiedy gra prowadzi was za rączkę i po kolei, stopniowo, tłumaczy, jak działa cała mechanika, to rozwiązania zaimplementowane w Watch_Dogs (PS4) powinny was usatysfakcjonować.

    Dyrektor kreatywny Jonathan Morin stwierdził, że o ile dużo produkcji ma w zwyczaju wprowadzać użytkownika do świata gry, nie pozostawiając mu szansy na odkrycie czegokolwiek samemu, tak Watch_Dogs nie zamierza podążać w tym samym kierunku. Ubisoft Montreal chce wykorzystać ciekawość i intuicyjne myślenie graczy.
    Jak zatem będzie to wyglądało w Watch_Dogs?

    W grach z otwartą architekturą świata odkrywanie samemu możliwości mechaniki to zawsze coś miłego i sprawiającego satysfakcję. Oby Watch_Dogs również pod tym względem był tytułem udanym.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum