1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Ważna łatka do Battlefield 4

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Rolex, Czerwiec 4, 2014.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Rolex

    Rolex Banned

    Dołączył:
    Maj 7, 2014
    Posty:
    106
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam. DICE ogłosiło, że w tym tygodniu każda platforma otrzyma bardzo ważną aktualizację Battlefield 4. Przede wszystkim ma ona w znacznym stopniu poprawić kod sieciowy produkcji, zmniejszając występujące między graczami opóźnienia. W przypadku Xbox One, PlayStation 4 i PC przewidziano również dodanie opcji „High Frequency Network Update” (Off, Low, Medium, High), która umożliwia częstsze wysyłanie i odbieranie informacji z serwera w określonych sytuacjach. Deweloperzy zapewniają, że dalej będą pracować nad poprawkami.

    Update Details

    PC
     Improved/reduced explosion induced camera shake
     Character collision improvements
     Fix to reduce object damage mismatch between client/server.
     Fix explosion packs not being able to be shot sometimes
     Improvements for client side packet loss
     Client crash fixes
     AMD Mantle multi-GPU improvements
     Carrier Assault game mode reports bug fix
     High Frequency Network update
    - Added High frequency “bubble” updating player movement, stance, rotation, damage and projectiles at a separate rate on foot and in vehicles
    - Added option to control client side update rate setting

    PlayStation 3
     Improved/reduced explosion induced camera shake
     Rental server bug fixes
     Character collision improvements
     Reduced object damage mismatch between client/server.
     Fix for explosion pack not being able to be shot sometimes
     Improvements for client side packet loss
     Added controller option to swap functionality of the bumper and trigger buttons
     Carrier – Invisible walls stopping bullets fix

    Xbox 360
     Improved/reduced explosion induced camera shake
     Rent A Server bug fixes
     Character collision improvements
     Reduced object damage mismatch between client/server.
     Fix for explosion pack not being able to be shot sometimes
     Improvements for client side packet loss
     Added controller option to swap functionality of the bumper and trigger buttons
     Physics optimization for Naval Strike Wave Breaker rocks
     Carrier – Invisible walls stopping bullets fix
     Fix for issue where clients with low bandwidth would not be able to enter squad menu.

    PlayStation 4
     Improved/reduced explosion induced camera shake
     Rental server bug fixes
     Character collision improvements
     Fix to reduce object damage mismatch between client/server.
     Fix explosion packs not being able to be shot sometimes
     Improvements for client side packet loss
     Added controller option to swap functionality of the bumper and trigger buttons
     Physics optimization for Naval Strike Wave Breaker rocks
     Carrier – Invisible walls stopping bullets fix
     High Frequency Network update
    - Added High frequency “bubble” updating player movement, stance, rotation, damage and projectiles at a separate rate on foot and in vehicles
    - Added option to control client side update rate setting

    Xbox One
     Improved/reduced explosion induced camera shake
     Rental server bug fixes
     Character collision improvements
     Fix to reduce object damage mismatch between client/server.
     Fix explosion packs not being able to be shot sometimes
     Improvements for client side packet loss
     Added controller option to swap functionality of the bumper and trigger buttons
     Physics optimization for Naval Strike Wave Breaker rocks
     Carrier – Invisible walls stopping bullets fix
     Fixed issue when using standby in Campaign
     Fixed issue when using standby and reconnecting to game servers
     Fixed issue with snapped application and matchmaking
     Playgroup Matchmaking fix for Xbox One
     Fixed incorrect error message for lost Xbox Live connection
     Fixed issue for user name mismatch in rental server, ingame scoreboard and Squad Join menus
     High Frequency Network update
    - Added High frequency “bubble” updating player movement, stance, rotation, damage and projectiles at a separate rate on foot and in vehicles
    - Added option to control client side update rate setting



    Źródło:http://www.onlinecenter.pl/12817/Ak...box360OnlineCenter+(Xbox+3 60+Online+Center)
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum