1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

wejście do xboxlive

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez archive16, Wrzesień 23, 2011.

1. archive16

archive16 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Gram na konsoli od dwóch lat i mam kilka calaków i GS na swoim profilu.Chcę dołączyć teraz do xbox live ze swoim profilem nie tracąc tego co osiągnąłem.
    Za każdym razem gdy próbuję połączyć się z xbox live tworzony jest mój nowy profil którego ja nie potrzebuje a ignorowany ten który mam .Co powinienem zrobić aby móc dołączyć do takich jak ja miłośników konsolowego szaleństwa online ze swoim profilem?

2. Lotnik421 Xbox One

3. Chris von D

Chris von D Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    na sam koniec rejestracji bodajże dostaniesz pytanie który z profili chcesz powiązać z usługą

4. novy66

novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

Polubienia:
    270
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Słupsk
    Wystarczy wziąć opcję "Dołącz do Xbox Live"

5. xddawid2

xddawid2 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Mysłowice
    Klikasz na tym profilu co grasz "Dołącz do Xbox Live" no i zaczyna się cała procedura logowania do live

6. archive16

archive16 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1