1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Weryfikacja ImgBurn i pytanie o wynik ABGX

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez BoonRevo, Luty 13, 2013.

1. BoonRevo

BoonRevo Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Tomaszów Lubelski
    Witam, kupiłem IHASa 124-19 B, konwerter Unitek i postanowiłem w końcu dzisiaj zacząć nagrywać gry (jestem w tym kompletnie zielony).

1) Przepuściłem Forze 4 przez ABGX, obie płyty przeszły poprawnie proces, zacząłem nagrywać i w połowie weryfikacji pierwszej płyty wyskoczył błąd I/O. Gra po włożeniu do konsoli normalnie się odpaliła i jak na razie wszystko normalnie działa, czy mogę mieć jakieś problemy w dalszej części gry jeśli płyta nie przeszła całej weryfikacji (powodem może być bufor ustawiony na 80 który już zmieniałem na 512). Teraz mogę spokojnie nagrać 2 płytę (nie mam wielu płyt i przez najbliższy czas nie kupie więc nie chce namarnować)
    2) Chciałem bratu nagrać grę Epic Mickey 2, która jest XGD3, ale w ABGX na końcu wyskakuje komunikat "AnyDVD style corruption was not detected", czy obraz jest zepsuty, czy mogę to normalnie teraz nagrać? Nie ma żadnych czerwonych komunikatów, same żółte i zielone (ten ostatni też zielony)

Proces nagrywania u mnie wygląda tak:
    ABGX (ustawiony wedle zaleceń z forum) -> Odpalenie BurnerMAXa z płytą Verbatim Made in Singapur i "zburnowanie" go -> ImgBurn 2,4x