1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wgrywanie softa-nowy dysk

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez kreto92, Maj 8, 2013.

1. kreto92

kreto92 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam wszystkich

Odrazu przepraszam jeżeli taki temat był poruszany i informuję że jestem kompletnie zielony.

Mam pewnien problem z moim Boxem. Otóż wczoraj, po dłuuuugim czasie, wkońcu zacząłem go używać. Niestety, już na samym początku problem: Błąd 7 oraz Błąd 16.

Poczytałem trochę forum i doszedłem do wniosku że sformatuje dysk (podłączyłem do komputera, formatowanie na Fat32). Ściągłem to : Xbox Mast3r Installer v2 . Sądziłem że zadziała jak instalacje Windowsa na kompie. Wkładam DVD, przygotowuje dysk i instaluje oprogramowanie. Niestety okazało się że debil ze mnie, i nie da się tego zrobić. Po włączeniu boxa nic się nie dzieje, DVD nie odczytuje.
    Dodam że jest załorzony piracki chip.

Co należało by teraz zrobić ?

Będę wdzięczny za każdą pomoc.
    Z góry dzięki serdeczne

2. Lotnik421 Xbox One

3. PeCetoLog

PeCetoLog Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Dysk wewnętrzny, zewnętrzny, napisz konfig Xa, bo nie wiem o co kaman

4. kreto92

kreto92 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1