1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wgrywanie softu KREON

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Pawiełek, Kwiecień 12, 2013.

1. Pawiełek

Pawiełek Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam!
    Właśnie się zarejestrowałem jestem zielony w temacie. Od miesiąca jestem szczęściliwym posiadaczem XBOX360

I oczywisty temat który pewnie wszyscy wałkują.
    Za cholerkę nie mogę wgrać Firmware Kreon do samsung d163b. Cały czas wyskakuje mi komunikat download fail restart windows. próbowałem już na 5 komputerach i cały czas nic. Pomocy bo cierpliwość tracę.

Z góry pozdrawiam wszystkich forumowiczów

Pawiełek

2. Lotnik421 Xbox One

3. Pawiełek

Pawiełek Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    To znowu ja, może znajdzie się ktoś kto może chociaż na kierować. przeczytałem wszystkie możliwe fora ściągnąłem firmware chyba z 6 różnych miejsc. Oryginalny firmware wgrywa się bez problemów, ale W przypadku Kreona na wysokości 1/3 wyskakuje błąd. Po miesiącu grania płyta do Kineckt sport jest porysowana i chciałbym zrobić Backup bo na płyty nie zarobię :(