1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Więcej pamięci - tego oczekują twórcy od nowych konsol

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez ariel111c, Sierpień 11, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. ariel111c

    ariel111c Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 6, 2008
    Posty:
    301
    Polubienia:
    17
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Sony i Microsoft milczą na temat specyfikacji kolejnej generacji swoich platform. Wiemy jednak, co chcieliby zobaczyć w nich twórcy gier.

    Deweloperzy ostatnio bardzo często wypowiadają się na temat nowej generacji konsol. Wszystko dlatego, że powoli widać zużycie PS3 i Xboksa 360, które nie dorównują średniej klasy komputerom osobistym.

    Dyskusja nabrała tempa również ze względu na pokazane w marcu techniczne demo Samaritan, czyli nowej wersji Unreal Engine 3 wzbogaconej o wsparcie DirectX 11. Jeśli nie mieliście okazji zobaczyć, na samym dole informacji znajdziecie odpowiedni filmik.

    Dziennikarze portalu CVG.com zapytali więc twórców ze studia Epic Games, co powinny mieć PS4 i Xbox 720. "Zasadniczo Samaritan był naszą prośbą skierowaną w stronę producentów konsol - to właśnie chcemy zrobić. Niestety tak naprawdę nie wiemy nic na temat następcy PS3 i Xboksa 360" - twierdzi Mike Gamble, szef europejskiego oddziału Epic.

    Z kolei level designer Alan Willard dodaje: "Zawsze jest taka sama zagadka, bo nikt nie ma wiedzy na temat nowego sprzętu, dopóki sami jego twórcy nie powiedzą 'to nasze minimalne wymagania'. Do tego czasu musimy cierpliwie czekać".

    Jednak Mike Gamble postanowił podzielić się swoją opinią na temat tego, jak powinna wyglądać kolejna generacja konsol. "Najważniejszym wnioskiem z naszych dotychczasowych prac jest to, że nowe konsole muszą dysponować większą ilością pamięci" - mówi Gamble. Przytakuje mu przy tym Alan Willard.

    "Tak, to jest coś co lobbowaliśmy w przypadku PS3 i Xboksa 360. Powiedzieliśmy wtedy: 'Patrzcie, to jest coś, co możemy zrobić z tym, a to jest coś, co możemy zrobić z tamtym. Dajcie nam więcej pamięci to zrobimy lepsze gry'. To było dla nas zwycięstwo i tym samym dało możliwość pracy na mocniejszej platformie" - dodaje Alan Willard.

    PlayStation 3 ma 256MB XDR DRAM pamięci operacyjnej i 256 MB GDDR3 pamięci graficznej, z kolei Xbox 360 oferuje 512 MB GDDR3 RAM (współdzielona z procesorem głównym i układem graficznym).

    Według twórców ze studia Epic Games zwiększenie pamięci nie oznacza jednocześnie, że gracze otrzymają foto-realistyczną grafikę. To nie jest zadanie dla gier. "Postacie w Gears of War wyglądają wspaniale. Nie są foto-realistyczne, bo takie nigdy nie miały być. Mają być za to interesujące, zabawne i przede wszystkim powinny stanowić doskonałą zawartość całej gry" - podkreśla na koniec Willard.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Racja, producenci konsol zawsze żałują w nich pamięci i potem developerzy narzekają na jej małą ilość. Dobrym przykładem braku pamięci są cięcia w Bf3, gdzie dostaniemy okrojoną wersję i nie tylko graficznie (co jest normalne).
     
  4. dziend0bry

    dziend0bry Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2010
    Posty:
    880
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Legnica
    Czas na nowa generacje, od tylu lat mi grafika na moim Xboxie nie przeszkadza, ale jesli juz okrajaja wersje gier specjalnie dla konsol, to niedobrze.
    Oby zainwestowali w wiecej pamieci, wiecej nie wymagam. Grafika moze byc na poziomie 360, byleby mi gier nie okrajali. :p
     
  5. DJDIDO88

    DJDIDO88 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 11, 2010
    Posty:
    1135
    Polubienia:
    77
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Jarosław
    to samo mówiło Codemasters przy wypowiedziach na temat F1 2011. Konsole dysponują małą ilością pamięci i muszą kombinować aby zachowania na torze jak i w pitstopie mieściły się w obsługiwanej pamięci konsoli.
    Tak że mam nadzieję że nowe generacje będą posiadały ten zapas pamięci na czarną godzinę.
     
  6. Wujek WilQ

    Wujek WilQ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    196
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Żory ( Śląsk )
    Mi grafika nie przeszkadza, ale tak jak wyżej jeżeli dochodzi do cięć w grze to już wolę kupić nową generację a nie płacić za swoiste triale konsolowe :(
     
  7. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Coraz częściej słychać oczekiwania twórców gier od nowych konsol, czyżby coś było na rzeczy?
     
  8. 65userow

    65userow Banned

    Dołączył:
    Styczeń 9, 2010
    Posty:
    415
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    To zacznij grać na komputerze, jak ci nie pasuje okrajanie gier na pc... Oj zapomniałem, przecież twierdzisz że PC nie służy do grania, więc po co te geforcy gts590, intel i7 8x3.0ghz, 8gb ram? No jasne! Do pracy w MS office 2010 i komfortowego działania internet explolera!
     
  9. sid2007

    sid2007 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    Tak , chce nowej generacji w 2013. Konsoli nie peceta , pecet zawsze będzie do przodu z technologią.
     
  10. Prevell

    Prevell Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 6, 2011
    Posty:
    56
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Co to za karta GTS590? Nie kojarzę. Od kiedy intel i7 ma wersję 8-mio rdzeniową?
    Jest taka zasada, że jak się nie zna to się nie pisze.
     
  11. norbert910

    norbert910 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 5, 2010
    Posty:
    486
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Człowieku, opanuj się. Jakoś nie zauważyłem, żeby mówił, że pc nie służy do grania, a to, że woli konsole to jego sprawa i co cię to obchodzi. Pozdro dla spokojnych.
     
  12. 65userow

    65userow Banned

    Dołączył:
    Styczeń 9, 2010
    Posty:
    415
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    UP@
    Mówił i to co chwile kiedyś narzekał
    Karta - sory literówka miało być GTX590 a co do procka to chodziło mi o to że czterodzeniowa i7 ma każdy rdzeń podzielony na 2 przez co wychodzi 8 rdzieni.
     
  13. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Wielowątkowość a wielordzeniowość
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum