1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

wieczne wczytywanie

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez ludwik71, Maj 5, 2009.

1. ludwik71

ludwik71 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Hej:)
    Jestem nowy w temacie x360 więc pomóżcie. Niedawno kupiłem sobie X360
    (przerobiony Ixtreme 1.4) , nagrałem Ninja Gaiden II na płytę , odpalam wszystko idzie dobrze , wciskam "NOWA GRA" i gra sie wczytuje . Niby wszystko normalnie tylko ,że to ładowanie trwa wiecznie ,a bardzo chciałbym zagrać w tę grę! Pomóżcie!!!

2. Lotnik421 Xbox One

3. no1safe

no1safe Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Jeśli masz dysk do X360 - skorzystaj z niego i zobacz, czy skopiowanie na niego gry pomoże. Jeśli nie, spróbuj nagrać płytę ponownie w IMGBrun (bądź innym programie - ja zawsze korzystam z tego i nie mam problemów) przy prędkości x2 lub x2.4.

4. mck82

mck82 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    ....Tu i teraz....
    Sprawdz czy obraz ktory nagrales jest kompatybilny z IX 1.4 najlepiej programem abgx360.

5. ludwik71

ludwik71 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Sprawdziłem i to jeszcze przed nagrywaniem płyty żeby jej nie zmarnować

6. offtopic

offtopic Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    38