1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wiedźmin 2 LT 2.0 nieobsługiwana płyta

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez marekant, Maj 28, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. marekant

marekant Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam.

Na wstępie napisze, że jeszcze w temacie przeróbek jestem laikiem, także bardzo proszę o pomoc i o przymknięcie oka, jeśli napiszę gdzieś jakąś bzdurę.

Ściągnąłem Wiedźmina pod LT 2.0 ze strony "http://********.org/*******/691834" i niestety jak to w moim przypadku bywa coś jest nie tak i owa płyta nie działa. Posiadam przeróbkę LT 2.0 i oprogramowanie 2.0.14699.0
    Ściągnąłem po media id - 414AAB82 pacha z "http://www.xbuc.net/?searchString=414AAB82" i zgrałem na pena. próbowałem horizonem oraz 360revelation i niestety ciągle pojawia się komunikat że płyta nie jest obsługiwana.
    Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Może przy jakiejś innej grze? Proszę o pomoc i z góry dzięki

2. Lotnik421 Xbox One

3. mendrzej

mendrzej Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    IRL
    Wyczysc pamiec podreczna Cash i sprobuj jeszcze raz.

4. mendrzej

mendrzej Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    IRL
    Aby wyczyscic pamiec: