1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - mod pracownika studia CD Projekt Red zmieni zasady walki

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez JaZz, Czerwiec 8, 2013.

  1. JaZz

    JaZz PlayStation 4 Ryżownik V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2010
    Posty:
    1963
    Polubienia:
    359
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Andrzej Kwiatkowski, jeden z twórców gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, zdradził, że jego mod do jednej z najpopularniejszych gier RPG ostatnich lat jest już ukończony. Projekt wprowadzi do podstawowej wersji szereg zmian, głównie dotyczących systemu walki.

    eden z twórców gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, Andrzej Kwiatkowski, postanowił stworzyć mod do popularnego RPG przy pomocy wydanych niedawno narzędzi. Produkcja znacznie zmieni sposób prowadzenia walki w polskim hicie z 2011 roku. Ponoć dzięki temu projektowi poznamy kilka elementów z nadchodzącej, trzeciej części.

    [​IMG]

    Głównym założeniem, ważącego przeszło 8GB moda, jest poprawienie mobilności Geralta i czasu reakcji na komendy wydawane przez gracza. Podczas ciężkich starć bohater zaprezentuje swoją zwinność, dzięki nowym animacjom i widowiskowym piruetom. Wojownik nie „odskakuje” już, gdy jego atak zostanie zablokowany. Zabieg ten pozwolił na kontynuacje sekwencji ciosów. Dodatkowo mod wprowadzi nowy balans poziomu trudności do bardziej wymagających poziomów, eliksiry mają mieć także negatywny wpływ na użytkownika, a przeciwnicy będą wybuchać po wykonaniu określonych ataków.

    Zapowiada się bardzo ciekawie, niestety nie ujawniono nawet przybliżonego terminu premiery. Ta jednak powinna nastąpić dość szybko, gdyż według Kwiatkowskiego, projekt jest już ukończony. Czekamy z niecierpliwością.

    Warto od razu wspomnieć, że studio ciągle troszczy się o swoich graczy, wypuszczając od czasu do czasu dodatkową zawartość, łatki, itd. Wystarczy wymienić obszerny patch 1.3 czy aktualizację, która wprowadziła wszystkie zmiany znane z Edycji Rozszerzonej (X360). Miejmy nadzieję, że podobna polityka zostanie zastosowana w przypadku trzeciej odsłony Wiedźmina.

    Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - mod pracownika studia CD Projekt Red zmieni zasady walki | GRY-Online.pl
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. spioszeq3

    spioszeq3 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 8, 2013
    Posty:
    84
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Bardzo wątpię, żeby mod ukazał się też na xboxa.
     
    1 osoba to lubi.
  4. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Czekam z niecierpliwością, jestem w trakcie czytania trzeciej książki i mam smaka żeby jeszcze raz przejść W2 (to już będzie 4 raz bodajże :D), ale poczekam na tego moda, zapowiada się wyśmienicie.
     
Wczytywanie...

Poleć forum