1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - grafika na konsolach to ustawienia HIGH na PC

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez NikoBellic91, Czerwiec 19, 2014.

  1. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    [​IMG]

    John Mamais, producent wykonawczy z CD Projekt RED, udzielił wywiadu serwisowi Eurogamer, w którym stwierdził, że walka w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie zdecydowanie trudniejsza, niż mogłoby się wydawać po obejrzeniu gameplay’u pokazanego na tegorocznym E3. System walki ma być bardziej zawiły niż miało to miejsce w „dwójce”, jednak gracze będą zapoznawani w czasie zabawy z jego charakterystyką o wiele płynniej. Potwierdzono również, że w czasie prezentacji gry na tegorocznej edycji wspomnianych targów, gra uruchomiona była na konsoli XOne w rozdzielczości 900p, w 30 klatkach na sekundę. Co jednak bardziej istotne, w trakcie rozmowy przedstawiciel polskiego dewelopera ujawnił, iż trwają intensywne prace nad uruchomieniem konsolowej wersji Wiedźmina (gwoli ścisłości, wersji na Xbox One) w rozdzielczości 1080p. „Gwoli ścisłości”, ponieważ dało się to już osiągnąć na PlayStation 4 ze względu na fakt, iż – jak mówi Mamais – „to nieco potężniejsza maszyna”. Architektura konsoli Microsoftu jest podobno trochę bardziej zawiła. Producent nie ukrywa jednak, że „Redom” lepiej pracuje się z tą wersją, gdyż studio ma korzenie w komputerach osobistych, dlatego też osiągnięcie wyżej wspomnianej rozdzielczości wymaga nieco więcej czasu. Dalsze słowa Mamaisa powinny jednak uspokoić osoby preferujące konsolę giganta z Redmond. Jak przyznaje:

    Interesującą sprawą w wyżej wspomnianym wywiadzie była również kwestia wersji Dzikiego Gonu na PC. Okazuje się, że Polacy szykują dodatkowe opcje graficzne na tę platformę, tzw. ULTRA, które – przy odpowiednio mocnej maszynie – pozwolą na osiągnięcie niesamowicie prezentującej się oprawy wizualnej; to obecnie podobno „najwyższa półka w grach”. Trzecia część przygód Białego Wilka na PC pochwalić się ma ulepszoną fizyką, lepszą teselacją oraz bardziej dopracowanymi efektami post-processingu i bardziej realistycznie wyglądającymi futrami zwierząt w porównaniu do konsolowej edycji gry. Gracze dysponujący komputerami z wyższej półki mogą więc spodziewać się naprawdę perfekcyjnie prezentującej się produkcji, przynajmniej jeśli chodzi o kwestię grafiki. Ponadto John Mamais stwierdził, że jakość grafiki na konsolach PS4/XOne to ekwiwalent ustawień detali HIGH w wersji PC.

    Na koniec warto przypomnieć, że Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutuje na rynku 24 lutego 2015 roku w wersji na PC oraz konsole Xbox One oraz PlayStation 4.​

    Źródło: Wiedźmin 3: Dziki Gon - grafika na konsolach to ustawienia HIGH na PC | GRY-Online.pl
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. barman_2000

    barman_2000 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    3416
    Polubienia:
    393
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Włoszczowa
    czekam teraz na tych ktorzy twierdzili ze na konsolach detale beda ustawione na low
     
  4. Rob1N_PL

    Rob1N_PL Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 19, 2011
    Posty:
    1854
    Polubienia:
    224
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Teraz pytanie: jak słabo wyglądają uztawienia high i ile jest prawdy w tym co mówią. Ja tam się nie martwię bo w maju kupiłem swojego potwora. Ustawienia ultra nadchodzę!!

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
     
  5. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Hmm podejrzewam że ustawienia ultra będą wymagały kompa z Nasa a co do wersji konsolowej to dla mnie ustawienia high to aż za dużo
     
  6. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Jak byś czytał uwżnie INFA na forum to zauważył byś zapewne że 2mc. temu była o tym wzmianka...
    http://xboxforum.pl/aktualnosci-9/wied-min-3-dziki-gon-informacje-o-wydajnosci-wersji-gry-na-pc-i-konsolach-193563/
    Stąd takie, a nie inne wypowiedzi o grafice z detalami LOW w Wiedźminie 3 na nextgenach.
    Jednak życie mnie nauczyło że dopóki gra się nie ukaże to za bardzo nie ma co wierzyć producentom gier we wszystkie ich zapewnienia, którzy jak to zwykle bywa zachwalają jak tylko mogą swój produkt by jak najwięcej ludzi go kupiło...
    Nie mniej jednak lubię Geralda więc trzymam kciuki by gra miała dobrą grywalność i wyglądała należycie !
     
  7. barman_2000

    barman_2000 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    3416
    Polubienia:
    393
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Włoszczowa
    sam sobie zaprzeczasz, najpierw piszesz ze bylo cos takiego (info od jakiegos rosyjskiego serwisu... naprawde wiarygodne) a pozniej ze nie wierzysz w zapewnienia tworcow, wiec ja czegos nie rozumiem, po drugie na targach gameplaye byly raczej z konsol wiec nie wygladalo mi to na detale na low, ale ludzie w Polsce juz musza wszystko hejtowac tak jak bylo w tamtym temacie a w tym juz jakos nie ma zadnego odwaznego do komentowania bo okazuje sie ze moga sie mylic
     
  8. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Nie umiesz czytać ze zrozumieniem...
    Pisałem że wielu po przeczytaniu tego newsa z przed 2mc. mogła tak myśleć o detalach na LOW w Wiedźminie 3.
    Nikt sobie tego nie wymyślił tylko opierał się o jakiś news więc nie widzę problemu że nagle ktoś wyssał sobie to z palca i pisał na prawo i lewo na forum...
    A z wierzeniem w zapewnienia twórców gry to nie bądź taki "hop do przodu bo ci tyłu zabraknie"... nie dawno nawet na podstawie gry WD gdzie twórcy zapowiadali grę na miarę nextgenów z wypasioną grafiką, pokazywali nawet dużo wcześniej pięknie wyglądający gameplay, a później co ?!? A no to że duży procent z tego co obiecywali diabli wzięli i na próżno szukać tego w tej grze - więc jak sam widzisz nie we wszystko trzeba wierzyć, a tym bardziej producentom gier którzy są nastawieni jedynie na MEGA ZYSK.
    Następna sprawa to jeśli już mowa o zrozumieniu i czytaniu ze zrozumieniem, czy też zaprzeczaniu swoim wypowiedziom - to pokaż mi sowo w poście wyżej w którym pisałem ŻE NIE WIERZĘ PRODUCENTOWI WIEDŹMINA... no pokaż lub może uważniej przeczytaj że pisałem że nie należy we wszystko wierzyć, a nie że nie wierzę - a to chyba zasadnicza różnica- także kto tu nie umie czytać ze zrozumieniem lub zaprzecza sam sobie ?!?!?

    Aha i jeszcze jedno - w którymś tam poście pisałeś że nie zależy ci na siłę na FullHD bo nie widzisz różnicy między 720p, 900p czy 1080p., a tu nagle oglądając skompresowany filmik z targów E3 widzisz nagle że gra nie działa na LOW tylko HIGH detalach ?!?
    To powiem ci że oko mam sprawne jeśli chodzi o rozdzielczość i tam prędzej zobaczył bym różncę między 720p a 1080p, ale z odgadnięciem czy detale są na LOW czy na HIGH to miał bym problem bez porównania z inną wersją...
     
  9. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Między ustawieniami HIGH a ULTRA różnica w grafice jest niezauważalna..
    W FPS owszem..


    Wysłane z mojego Live With Walkman przy użyciu Tapatalk 4
     
  10. yago13

    yago13 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 22, 2009
    Posty:
    246
    Polubienia:
    33
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Polska
    Na jakiej podstawie tak sądzisz każda gra jest inaczej skonstruowana różnice będzie widać dopiero po premierze

    Przekaz myśli
     
Wczytywanie...

Poleć forum