Wiedźmin 3: Dziki Gon prawdopodobnie nie osiągnie 1080p

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl




Na wszystkich materiałach z Wiedźmin 3: Dziki Gon gra prezentuje prawdziwy pazur. Jest ładnie, kolorowo i płynnie, jednak dzieło CD Projekt RED prawdopodobnie nie osiągnie magicznego 1080p. Twórcy skupiają się teraz na optymalizacji, ponieważ ważniejsza jest dla nich płynna animacja na poziomie 30 klatek na sekundę.

W trakcie gamescomu, przedstawiciel CD Projektu – Jose Teixeira – wypowiedział się na temat aktualnych prac nad trzecią przygodą Geralta. Najwidoczniej na konsolach ósmej generacji nie możemy oczekiwać 1080p, ponieważ istotniejszym elementem dla tej pozycji jest płynna rozgrywka.
"Robimy wszystko, aby osiągnąć 30 klatek na sekundę. Tak szczerze, trudno sprecyzować temat rozdzielczości. Pracujemy nad tym, staramy się, aby rozdzielczość była jak najwyższa. Jeżeli możemy uzyskać 1080p, to nie będzie problemu, ale nie jestem pewien, czy nam się to uda. Szczerze mówiąc, ja naprawdę nie wiem. Prawdopodobnie nie, ale jestem przekonany, że musimy uzyskać płynną animację, co najmniej na poziomie 30 klatek na sekundę.
Deweloperzy skupiają się teraz nad optymalizacją pozycji i jak wspomniał Teixeira na początku wersje na konsole nie działały najlepiej.
Pracujemy w tym momencie nad optymalizacją i muszę powiedzieć, że gra faktycznie działa całkiem dobrze. Szczerze mówiąc, spodziewaliśmy się, że będzie dużo gorzej. Kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy grać na PlayStation 4 i Xboksie One, sądziliśmy, że gra będzie działać bardzo źle z powodu wielkiej wagi plików i spodziewaliśmy się katastrofy, ale tytuł działa. Nie jesteśmy jeszcze w miejscu, w którym chcemy być, ale produkcja działa. Myślę, że po kolejnych optymalizacjach tytuł będzie działał naprawdę dobrze. "
Do premiery pozostało jeszcze sporo czasu, ale teraz przynajmniej wiemy, dlaczego premiera została przesunięta. Gdyby Wiedźmin miał zadebiutować na rynku jeszcze w tym roku, pewnie nie zadowoliłby graczy ani nawet samych twórców.​

 

NikoBellic91

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Oczywiście, że płynność jest najważniejsza, a rozdzielczości mam gdzieś, ale rozwala mnie to, że na 512MB RAM niektóre gry potrafiły chodzić w 1080p, a na 8GB RAM nagle jest problem o_O
 

geometric77

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
A ja jednak jestem prawie pewien że na XO bedzie 1080p/30fps.
 

lolekw660i

Użytkownik
Użytkownik
A ja jednak jestem prawie pewien że na XO bedzie 1080p/30fps.
Szczerze w to wątpię, że wiesiek na XO bedzie w 1080p/30fps :D Na ps4 bardziej możliwe :D
Jak testowali wiesika animacje na dwóch titanach w sli to było strasznie mało klatek a co dopiero leciwa grafa w XO jaki w ps4 :D
 

geometric77

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Była to wersja na PCty, czyli detale na ultra. Wersje konsolowe będą odpowiednikiem PCtowych HIGH. Jeżeli dodamy do tego odpowiednią optymalizację pod hardware konsoli + 30 fps to 1080p powinno się udać. Wersja beta śmigała już na 900p.
 

Onicniepytaj

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
Eee co tu dyskutować. Przecież zostało powiedziane, że wydanie konsolowe ma być podciągnięte pod słabszą konsolę XO. A wątpię by XO uciągnęło 1080p.. więc automatycznie wersja na PS4 idzie też w dół.. I tyle z całego tematu.
 

Cronos

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Ważne, że będzie chodził płynnie. Wolę zagrać na konsoli niż na PC.
 

Famous

Użytkownik
Użytkownik
**** te 1080p jak dla mnie może być 720p ale musi być min. 30fps bez żadnych spadków
 

nemesis48s

Użytkownik
Użytkownik
Jak ma nie być 1080p to moim zdaniem gra powinna działać w 60 fps
 

darudek_ek

Użytkownik
Użytkownik
**** te 1080p jak dla mnie może być 720p ale musi być min. 30fps bez żadnych spadków
Przez takich gamoni jak Ty dzisiejsze konsole to rupiecie. Nawciskali wam kitu marketingowego i łykacie to jak dzieci. Chłopie kończy się rok 2014, 1080p jest przeszłością i absolutnym minimum, a nowe zabawki, które przed chwilą wyszły na rynek już ledwo zipią. Zmień może telewizor albo okulary, bo 720 nie jest akceptowane. Było, ale jakieś 5 lat temu.

Co to W3 oczywistą oczywistością jest, że CDR kroi grę pod złom X1, bo ten nie wyrabia. MS musiał sypnąć trochę kasy, bo przynajmniej na PS4 jeszcze jakiś czas temu gra oficjalnie chodziła tak, jak powinna. Dziś polska firma już się z tego wycofuje. Ciekawe ile jeszcze gier będzie równanych w dół, aby dzieci X1 na forach nie dostały histerii, że ich MS wydymał...
 

NikoBellic91

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Hmm... czyli ludzie co chcą i wolą po prostu XO to PS4. Ciekawe, ciekawe... Wyjdź stąd dorosły człowieku, bo jeśli myślisz, że takimi tekstami "podkręcisz" atmosferę, to się grubo mylisz. I niech mi ktoś powie, że to fani XO pierwsi zaczepiają/zaczynają/dogryzają/fanboy'ują.
 

Shadow1980

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
1080p i 1080p i 1080p i k...a stale to samo aż mi się już żygać chce stale czytać o tym samym w co drugim newsie.....
 

maxoff

Użytkownik
Użytkownik
Zpaewne mają problem z tym 1080p. bo nie potrafią wykorzystać tak zaawansowanej technologi jak HSA oraz E$RAM co objawia się brakiem obsługi struktur TILED SHADING - przez co nie pozwoli ona pracować GPU znacznie szybciej i wydajniej....
Bo zapewne gdyby wykorzystali tak super i mega wydajne nowinki technologiczne to Wiesiek z pewnością śmigał by nawet w 4K przy 60 FPS, a nie w jakimś marnym i wiekowym już standardzie FullHD :victorious:
No ale jeśli gra wyjdzie w przyszłym roku to już na pewno wszystko będzie cacy, bo nie zapominajcie o nadchodzącym DX12 który da dodatkowego mega kopa konsoli, a w połączeniu z tymi nowinkami technologicznymi będzie już SUPER... !!!
 

Do góry Bottom