1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - wiele nowych szczegółów!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 18, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    CD Projekt opublikował najnowszy raport finansowy, w którym zostały zaprezentowane dokładne dane dotyczące trzeciej przygody Wiedźmina. Znamy już ukończone elementy, te nad którymi aktualnie studio pracuje, poznaliśmy najbliższe plany całej marki oraz dowiedzieliśmy się, dlaczego tytuł trafi na rynek dopiero w przyszłym roku.

    Elementy ukończone:

    • Wszystkie linie dialogowe są skończone i dodane do produkcji
    • Zespół nagrywa właśnie głosy dla każdej wersji językowej
    • Świat gry został ukończone – wszystkie lokalizacje są stworzone, a wszystkie elementy rozgrywki są dodane do produkcji
    • Elementy graficzne i animacje zostaną wkrótce ukończone
    • W grę można już w całości grać
    • Silnik REDengine 3 obsługuje wszystkie 3 platformy (PlayStation 4, Xbox One i PC)
    • Fizyczne elementy edycji kolekcjonerskiej są w produkcji


    Aktualnie trwają prace nad:

    • Realizacja pozostałych zadań pobocznych
    • Importowanie głosów z różnych krajów, testowanie ich i sprawdzenie jakości
    • Testowanie samej gry i tworzenie balansu rozgrywki
    • Ciągła praca nad poprawą jakości grafik, animacji, efektów i dźwięku - te prace będą trwać aż do przejścia gry w „złoty status”.
    • Optymalizacja silnika REDengine3

    Powody opóźnienia premiery:

    • Na początku 2015 roku będzie mniejsza konkurencja(!)
    • Poprawa efektywności kampanii marketingowych ukierunkowanych na świadomych graczy, a nie przypadkowych graczy
    • Dopracowanie gry: ostatnie 20% czasu to 80% atrakcyjności projektu
    • Więcej konsol nowej generacji = więcej klientów


    Plany na 2014 rok:
    • Komiks Wiedźmina zostanie wydany w wersji cyfrowej oraz papierowej
    • Ciągłe intensywne działania marketingowe dla produkcji
    • Specjalna oferta przedpremierowa
    • Wydanie w 3 kwartale 2014 roku gry planszowej: The Witcher Adventure Game
    • Dwie produkcje na telefony: The Witcher Adventure Game oraz nowy projekt na kilka platform. Gra jest opracowywana przez zewnętrzne studio. Ta produkcja wykorzysta zaawansowane funkcje tabletów i smartfonów. Prace są na bardzo zaawansowanym etapie –beta rozpocznie się już niedługo.
    • Wkroczenie w zupełnie nowy obszar zarówno pod względem rozgrywki jak i modelu biznesowego


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. arial_adriano

    arial_adriano Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2012
    Posty:
    86
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Bełchatów
    Nie wiem dlaczego, ale zawsze podobało mi się podejście DCPRED do swojej pracy, odkąd pamiętam to przy każdej większej produkcji ludzie odpowiedzialni za nie opowiadają wszystkim jaka to ich gra nie będzie najwspanialsza i naj, naj, albo jak tłumaczą opóźnienia owych produkcji w żenujący sposób, że pragną oddać w ręce graczy produkt dopracowany na max, bla bla bla. A nasi rodacy dystansują się od takich pustych obietnic i piszą całą prawdę, zaczekają sobie do 2015 bo konkurencja mniejsza i proste. Albo wałkowany ostatnio aż do znudzenia temat rozdzielczości i płynności klatek w grach, już mi się słabo robi od takich niusów, a panowie z CDPRED na przekór wszystkiemu mają na innych wyj.bane i piszą że w ogóle nie zwracają na to uwagi. Zamiast chwalić się Białym Wilkiem na długo przed premierą, wolą poczekać, później go wypuszczą, a sama gra zrobi resztę, a gracze sami to ocenią. I znów świat zobaczy że Polacy rzadko robią gry, ale jak już robią to miażdżą konkurencję :)
     
  4. alandnb

    alandnb Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 6, 2010
    Posty:
    28
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    tylko kasa kasa sie liczy anie gracze i fani :(
     
  5. Tieu

    Tieu Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2009
    Posty:
    1258
    Polubienia:
    50
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Zagan, Polska
    Dla tej gry kupiłem PC-ta :)
     
  6. skyDragon

    skyDragon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 30, 2013
    Posty:
    212
    Polubienia:
    76
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kęty
    Chcą dopracować gre spoko, moge poczekać. A co do twojej wypowiedzi to bzdury, CDPR zawsze liczy się z graczami, i niechodzi im tylko o kase dowodem na to są chociażby darmowe dlc i brak drm.

    Wysłane z mojego Wildfire S A510e za pomocą Tapatalk 2
     
Wczytywanie...

Poleć forum