1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wiedźmin 3 po patchu 1.10 z rewelacyjnym frameratem na PS4; wersja na XONE bez zmian

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 14, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28176
    Polubienia:
    3228
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Zostawmy przez chwilę "Serca z Kamienia" i miłosne scenki z tego dodatku w spokoju. Premierze dodatku towarzyszyła publikacja nowego patcha do Wiedźmin 3: Dziki Gon. Okazuje się, że deweloperzy wprowadzili spore zmiany również do silnika gry.

    Ekipa Digital Foundry miała już okazję przetestować aktualizację 1.10, największy jak dotąd patch, który otrzymał trzeci Wiedźmin. Okazuje się, że grafika w tytule poprawiła się w wersji na PS4. Głównie chodzi o framerate, który teraz w miejscach występowania mgły i wody (na moczarach) oscyluje wokół wartości 30 fps. Wcześniej było to 20 fps. W wielu miejscach możemy więc mówić o wzmocnieniu fps aż o 10 klatek na sekundę.



    Jak wygląda sytuacja na XONE? Tutaj Digital Foundry zgłasza, że płynność animacji wynosi w Novigradzie ok. 26-28 fps. Czyli podobnie, jak w ostatnim patchu. Niestety w niektórych miejscach płynność animacji jest nawet odrobinę mniejsza, niż w poprzedniej aktualizacji. Poprawiono za to problemy z pop-inem obiektów i tekstur.



    Patch 1.10 to oczywiście nie tylko poprawiony framerate na PS4 - to masa różnych modyfikacji, o których możecie poczytać więcej w tym miejscu. Plik aktualizacji zajmuje aż 15GB.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5433
    Polubienia:
    1699
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Rewelacyjny Framerate? To chyba kpina. Rewelacyjny by był jakby uderzyli chociażby w PS4 na 60fps. A nie 30fps, które każda gra powinna trzymać bez najmniejszych problemów..
     
  4. barteknh20

    barteknh20 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Maj 27, 2012
    Posty:
    17
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kraków
    Co do Xbox one bez zmian to bym się kłócił,gra działa gorzej potrafi ostro spowolnić na 1.8 lepiej chodziła
     
  5. dracoag

    dracoag Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 3, 2011
    Posty:
    142
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    I padaka z Rynsztunkiem Wilka...
     
Wczytywanie...

Poleć forum