1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

"Wiedźmin 3 skazany na sukces", nowa gra 11bit Studios ma "olbrzymi potencjał"

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 6, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Marek Ziemak i Maciej Szcześnik co prawda opuścili szeregi CD Projekt RED, ale zapewniają, że Wiedźminowi 3 to nie zaszkodzi. Jednocześnie zacierają ręce na myśl o pracach nad nową grą w 11bit Studios.

    [​IMG]

    Do znaczącej zmiany doszło dziś na polskim podwórku twórców gier. Odpowiadający do tej pory za Wiedźmina 3 (i wcześniejsze części serii) Maciej Szcześnik i Marek Ziemak rozstali się z CD Projekt RED i dołączyli do niezależnego zespołu 11bit Studios, mającego na koncie m.in. serię Anomaly i Sleepwalker's Journey.

    - Chciałbym na wstępie uspokoić fanów Wiedźmina - trzecia część sagi będzie na pewno najlepszą grą z serii - gwarantuje w rozmowie z gram.pl Maciej Szcześnik, który do tej pory był głównym projektantem rozgrywki. - Design gry jest już dawno zamknięty i prace idą pełną parą. W CDP pracuje zespół niezwykle utalentowanych ludzi i to zapewni grze sukces - zapowiada.

    Co zatem zadecydowało, że obaj postanowili opuścić szeregi studia? - O odejściu z CD Projekt Red zadecydowało wiele osobistych i zawodowych czynników. Oczywiście podjęcie takiej decyzji było dla mnie szalenie trudne i kosztowało mnie "kilka" nieprzespanych nocy. W efekcie komfort pracy w firmie, w której dorastałem, i którą znam dość dobrze, przegrał z pokusą rozpoczęcia nowej przygody, w nowym środowisku i w oparciu o inne zasady - mówi Marek Ziemak, który już w pierwotnym komunikacie informował o swojej fascynacji rynkiem gier niezależnych.

    Teraz tę myśl rozwija: - Tworzenie gier Indie, a tym będę się obecnie zajmował, jest dla mnie szalenie interesujące zarówno z perspektywy gracza jak i producenta. Proces produkcji gier Indie rządzi się nieco innymi prawami niż produkcja gier AAA i chcę spróbować tu swoich sił. Uważam, iż doświadczenia, które zdobędę na obecnym stanowisku, pozwolą mi rozwinąć moje umiejętności i dadzą szanse spojrzenia na proces produkcji gier z innej, nieco bardziej globalnej perspektywy.

    Maciej Szcześnik także nie kryje, że odejście z CD Projekt RED nie przyszło mu łatwo. - Decyzja o zmianie studia w trakcie projektu była dla mnie bardzo trudna, ale razem z kolegami z CDP zadbaliśmy o to, by moje przejście nie wpłynęło na jakość gry - zapewnia.

    - Pracowałem nad grami z serii Wiedźmin już prawie 10 lat. Od dłuższego czasu chciałem podjąć inne wyzwania. 11bit Studios zaproponowało mi pracę nad grami, o których od długiego czasu marzyłem. Jestem fanem gier niezależnych i dokładnie nad takimi produkcjami mam teraz szansę pracować. Mam też okazję tworzyć gry od początku do końca i mieć wpływ na wszelkie ich aspekty. Pozwala mi to lepiej się realizować, podejmować w grach nurtujące mnie tematy i zagadnienia. Mogę też tworzyć gry innych gatunków, o czym zawsze marzyłem. Mam nadzieję, że będą się Wam podobać - dodaje.

    Pierwszy projekt obu panów jest na razie trzymany w tajemnicy, ale dopytujemy, czy w obliczu wzmocnień, jakich dokonało 11bit Studios, będzie miał on większą skalę niż dotychczasowe produkcje warszawskiej ekipy. - Na pewno nie będziemy robić wielkiego AAA shootera - wyjaśnia Marek Ziemak.

    - Widzę to tak, że skalę gry nie wyznacza liczba zaangażowanych w pracę przy niej osób, ale to, ile osób gra potrafi oczarować swoim światem. I dlatego dużą grą jest i Wiedźmin, i Prison Architect. To nad czym pracuję w 11bit potencjał ma ogromny - zapowiada. Czekamy zatem na bliższe szczegóły.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Border

    Border Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2011
    Posty:
    329
    Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    jeden pies jak się będzie nazywało studio byle gra była świetna :)
     
  4. Cronos

    Cronos Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 26, 2008
    Posty:
    477
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tczew, Poland
    dobra decyzja jesli dzieki temu mamy mozliwosc otrzymac wiecej wspanialych gier :)

    Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
     
Wczytywanie...

Poleć forum