1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Większa różnorodność lokacji w nowym Doomie

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 6, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Producent wykonawczy Dooma zdradza, że grze bliżej będzie do dwóch pierwszych części serii - zarówno pod względem konstrukcji poziomów, jak i nastroju.

    [​IMG]

    Nowy Doom pod kątem lokacji będzie dużo bardziej zróżnicowany niż Doom 3 - deklaruje producent wykonawczy Marty Stratton. Dostrzega on oczywiście podobieństwa między "trójką", a miejscem, w którym toczy się akcja w pierwszym gameplayu nowej produkcji id Software. Jednocześnie mówi o większej wolności przemieszczania się po poziomach.

    - Możesz udać się gdziekolwiek w danej strefie. Możesz skakać z pomostów, możesz się wspinać... Pod względem nieliniowości poziomów gra przypomina dwie pierwsze części Dooma. Użytkownicy próbują znaleźć sposób na przedostanie się do kolejnej lokacji. Są różne miejsca, do których można się udać - zapewnia Stratton.

    Można również liczyć na to, że nowy Doom podejdzie do siebie z większym dystansem niż Doom 3. - Ciągle sobie powtarzamy, że nie brać się nazbyt serio. Pracowałem nad Doomem III i go uwielbiam, ale gra jest zbyt poważna. Doom I i Doom II są bardziej dziwaczne, blisko im do komiksów. Zdecydowanie służą nam za inspirację przy tej produkcji - tłumaczy.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. geometric77

    geometric77 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2011
    Posty:
    313
    Polubienia:
    41
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Opolskie
    Obawiam się, że będzie to marna kalka i tak kiepskiego Duke Nukem Forever.
     
Wczytywanie...

Poleć forum