1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wiele nadchodzących hitów skorzysta z silnika fizycznego Havok

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 3, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28050
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Wiele nadchodzących hitów skorzysta z silnika fizycznego Havok
    Havok Physics to jeden z najbardziej zaawansowanych i najpopularniejszych silników używanych w grach do symulacji fizyki otoczenia. Nie zapowiada sie, aby król miał zostać w najbliższym czasie zdetronizowany.

    W dzisiejszej notce prasowej podsumowującej wydarzenia z E3, firma Havok załączyła listę tytułów zaprezentowanych podczas targów, które powstają w oparciu o ich autorską technologię. Znajdziemy wśród nich takie hity jak:

    Star Wars: Battlefront (2015) – Electronic Arts
    Dark Souls III – BANDAI NAMCO Entertainment
    Fallout 4 – Bethesda Softworks
    Horizon: Zero Dawn – Sony Computer Entertainment
    Just Cause 3 – Square Enix
    Need for Speed – Electronic Arts
    No Man’s Sky – Hello Games
    The Last Guardian – Sony Computer Entertainment
    Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege – Ubisoft
    Tom Clancy’s: The Division – Ubisoft
    Uncharted 4: A Thief’s End – Sony Computer Entertainment
    DOOM – Bethesda Softworks

    Szef marketingu firmy - Brian Waddle skomentowało to takze slowami:

    Jesteśmy bardzo zadowoleni widząc pracę deweloperów - naszych partnerów, oraz całej branży w trakcie tegorocznych targów E3. Ich ciężka praca i innowacje owocują wielką ekscytacją graczy na calym świecie. Jesteśmy dumni, że wielu światowych twórców AAA wykorzystuje w swoich produkcjach Havok i rozumie potencjał, jaki drzemie w konsolach nowej generacji.
    A jak wy sądzicie? Czy Havok jest dobrym wyborem, czy raczej preferowalibyście, żeby deweloperzy korzystali z innej technologii?



     
Wczytywanie...

Poleć forum