1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

HOT! Wielka lista zmian w aktualizacji 1.1 do Tom Clancy's The Division. Mamy wszystkie szczegóły

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 7, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    W przyszłym tygodniu Tom Clancy's The Division zostanie rozbudowane. Twórcy nie tylko przygotowali pierwsze bezpłatne DLC – Najazd – ale studio zajęło się również zmianami w grze oraz dodatkowo usunięto sporo błędów. Autorzy przygotowali pierwszy raid, zestawy wyposażenia, handel, dodatkowe zadania, zrzuty w Strefie Mroku, klasy wyposażenia, możliwość obserwowania członków grupy oraz nowe charakterystyczne uzbrojenie.

    Jak widać autorzy dbają o swoją wielką pozycję i możemy mieć pewność, że to nie koniec przyjemności. Deweloperzy przed premierą zapowiedzieli, że do gry trafi jeszcze jedno bezpłatne DLC, a później zainteresowani będą mogli nabyć dwa kolejne dodatki. Deweloperzy zamierzają przez cały rok rozwijać tytuł licznymi, darmowymi pakietami zawartości, w których znajdziemy między innymi nowe misje.

    Tak prezentują się dokładne informacje na temat nadciągającej aktualizacji:

    NOWE FUNKCJE
    Zaginieni w Akcji

    • Zaginieni w akcji to nowe zadanie dostępne w Stuyvesant
    • Zanim podejmiesz się nowego zadania, musisz najpierw ukończyć misję "Zgromadzenie Ogólne" i osiągnąć 30 poziom
    • Starcia zostały przewidziane dla 4 graczy z wyposażeniem na wysokim poziomie
    Zestawy wyposażenia

    • Zestawy wyposażenia można zdobyć, wykonując najtrudniejsze zadania dostępne na Manhattanie
    • Zgromadzenie i użycie zestawu wyposażenia zapewnia potężne premie do statystyk i talentów
    • Zestawy są zróżnicowane pod względem klasy wyposażenia i mogą wspierać odmienne style gry. Znajdź zestaw, który najlepiej będzie do ciebie pasował
      • “Obsługa taktyczna” zwiększa zdolności w zakresie elektroniki oraz wsparcia
      • “Ekwipunek napastnika” zapewnia premie do zdolności ofensywnych
      • “Służba wartownicza” poprawia zdolności strzeleckie
      • “Ścieżka wędrowca” zapewnia premię dla graczy działających na własną rękę
    Wymiana

    • Przedmioty porzucone przez wrogów można udostępniać innym graczom
    • Przedmioty udostępniasz, wyrzucając je ze swojego ekwipunku jak zwykły łup, aby gracze z twojej grupy mogli je podnieść
    • Przedmioty możesz udostępniać tylko w ciągu 2 godzin od chwili ich zdobycia
    • Przedmioty możesz udostępniać graczom, którzy są w twojej grupie, a także tym, którzy byli w niej w chwili, gdy przedmiot został przez ciebie zdobyty
    Zadania

    • Zadania ogólne i osobiste są automatycznie aktywowane po zalogowaniu i można je wybierać z poziomu mapy za pośrednictwem menu “Przegląd misji”
    • Konkretne zadania są dostępne tylko przez określony czas (24 godziny dla zadań codziennych i 7 dni dla tygodniowych), po upływie którego zastępowane są przez inne
    • Zadania dotyczą różnych kategorii:
      • o Walki
      • o Strefy Mroku
      • o Wytwarzania
    • Większość zadań można zrealizować samodzielnie, ale niektóre będą wymagały pomocy innych agentów
    Zrzuty w Strefie Mroku

    • Zrzuty w Strefie Mroku to ogólnodostępne wydarzenia, w ramach których Agencja Obrony Strategicznej dostarcza zaopatrzenie dla agentów Division
    • Zrzuty przeprowadzane są kilkukrotnie w ciągu dnia
    • W zrzucanych paczkach znajduje się nieskażone wyposażenie, z którego można od razu korzystać bez konieczności podejmowania go ze Strefy Mroku
    • Zrzuty są łakomym kąskiem dla innych agentów oraz przedstawicieli wrogich frakcji, którzy penetrują Strefę Mroku, więc spodziewaj się oporu
    Klasa wyposażenia

    • Każdy element wyposażenia (poza przedmiotami ozdobnymi) znajdowany przez agentów na 30. poziomie ma wskaźnik klasy. Im wyższa klasa, tym lepszy przedmiot
    • Ogólną klasę wyposażenia twojego agenta możesz sprawdzić w menu głównym, tuż obok informacji o poziomie postaci. Klasa wyposażenia odzwierciedla stopień zaawansowania agenta
    • Wskaźniki klasy wyposażenia innych agentów wyświetlane są tuż obok ich pasków zdrowia
    • Ulepszając sprzęt i podnosząc ogólną klasę wyposażenia, zapewnisz swojemu agentowi dostęp do najbardziej niebezpiecznych wyzwań
    Kamera grupy

    • Kamera grupy pozwala graczom obserwować członków swojej grupy w oczekiwaniu na reanimację lub pokonanie całego oddziału
    • Gracze mogą używać przycisków RB/LB, R1/L1 lub klawiszy Q/E do przełączania się między członkami grupy
    Nowe uzbrojenie charakterystyczne

    • Dodano trzy nowe egzemplarze uzbrojenia:
      • Warlord – karabinek szturmowy
      • Historian – karabin strzelca wyborowego (Prosimy zwrócić uwagę na to, że Historian pojawi się wraz z tą aktualizacją, nabycie tej broni przed aktualizacją 1.2 będzie niemożliwe)
      • Valkyria – pistolet szturmowy
    ZMIANY W GRZE
    Rozgrywka

    • Umiejętność Wieżyczka nie pozwala już dłużej przygniatać ogniem wrogich postaci niezależnych, gdyż umożliwiało to zbyt łatwe pokonywanie słynnych przeciwników
    • Rekalibracja Topowych przedmiotów będzie wymagała poniesienia kosztów w normalnej walucie gry, nie w Kredytach Feniksa.
    • Ilość kredytów Feniksa wypadających z przeciwników o poziomie 31 i 32 została zwiększona:
      • Poziom 30: 1-3 Kredytów Feniksa
      • Poziom 31: 2-4 Kredytów Feniksa
      • Poziom 32: 3-5 Kredytów Feniksa
    Strefa Cienia

    • Handlarz w schronie w kościele sprzedaje teraz przedmioty za walutę Strefy Cienia zamiast kredytów Feniksa.
    • Wymagania rang dla przedmiotów Wyjątkowych i Topowych zostały dostosowane:
      • Wyśmienite (Fioletowe) przedmioty – ranga 15 zamiast 30.
      • Topowe (Złote) przedmioty o poziomie 30 (Punkty Sprzętu 163) – ranga 25 zamiast 50
      • Topowe (Złote) przedmioty o poziomie 31 (Punkty Sprzętu 182) – ranga 40 zamiast 50
    • Dodano nowy przedział dla postaci z Punktami Sprzętu 160+
    Wytwarzanie

    • Zwiększono koszt przetwarzania materiałów na komponenty w punkcie montażowym:
      • 10 zielonych = 1 niebieski
      • 15 niebieskich = 1 pomarańczowy
    • Zwiększono koszt przetwarzania materiałów i tworzenia topowych przedmiotów
      • 10 Stadardowych (Zielonych) materiałów zamiast 5 wymaganych do stworzenia 1 Specjalistycznego (Niebieskiego) materiału
      • 15 Specjalistycznych (Niebieskich) materiałów zamiast 5 wymaganych do stworzenia 1 topowego (Złotego) materiału
      • 10 topowych (Złotych) materiałów zamiast 8 wymaganych do stworzenia 1 topowego przedmiotu o poziomie 31.
    • Zmniejszono zysk z rozmontowywania Standardowych (Zielonych) i Topowych (Złotych) przedmiotów:
    • Dekonstrukcja Standardowego (Zielonego) przedmiotu da 1 Standardowy materiał zamiast 2
    • Dekonstrukcja Topowego (Złotego) przedmiotu da 1 Topowy materiał zamiast 2
    Interfejs użytkownika

    • W menu ustawień dodano możliwość kalibracji martwej strefy kontrolera (na wszystkich platformach)
    NAPRAWIONE BŁĘDY
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego talenty związane z bronią czasami nie aktywowały się, gdy gracz idealnie spełniał wymagania dotyczące statystyk
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli opuścić Strefy Mroku na 43rd Street East
    • Wystrzał z broni przerywa teraz zmianę magazynków sprzężonych (w przypadku karabinów snajperskich i strzelb)
    • Usunięto błąd, w wyniku którego skorzystanie z funkcji kup i użyj w przypadku broni z już zamontowanym celownikiem powodowało jego zniknięcie
    • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała graczom ostrzał zza rogu osłony
    • Poprawiono szereg lokacji, w których postaci niezależne mogły strzelać przez ściany
    • Naprawiono usterkę, która wpływała na szybkostrzelność niektórych broni
    • Poprawiono kilka lokacji, w których gracz mógł utknąć w trakcie misji Obozowisko w Tunelu Queen's
    • Naprawiono szereg błędów z rekwizytami, dzięki czemu gracze nie będą już blokowani
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego finałowy przerywnik filmowy odblokowywał się przed ukończeniem ostatnich misji
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego misja poboczna w oczyszczalni ścieków była niedostępna
    • Naprawiono usterkę, w wyniku której czasami nie można było ukończyć misji pobocznej związanej z dostawą morfiny
    • Gracze nie otrzymują już nadprogramowych PD za misję poboczną związaną z dostawą morfiny
    • Premia zapewniana przez ulepszoną osłonę nie podlega już kumulacji, gdy kilku członków drużyny używa jej na tej samej kryjówce
    • Naprawiono szereg błędów, które powodowały, że w określonych okolicznościach nie aktywowały się umiejętności mobilne
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego potencjometr głośności czatu przesłaniał pole interfejsu grupy
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego zaproszenie dla grupy wysłane za pośrednictwem matchmakingu czasami nie było widoczne na ekranie
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego ikona martwego członka drużyny zamieniała się w niebieską kropkę zamiast czerwonego krzyżyka, gdy gracze byli zbyt daleko od siebie
    • Naprawiono usterkę, w wyniku której gracz nie mógł sprawdzić swojego wyglądu podczas zmiany strojów
    • Poprawiono niektóre elementy interfejsu użytkownika w polu przeglądu misji oraz zmieniono położenie źle usytuowanych ikon
    • Poprawiono kolory przedmiotów na liście nagród za misję
    • Postaci niezależne nie będą już ignorowały gracza przy próbie interakcji z rekwizytami (uzbrajania/rozbrajania bomb)
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego postaci niezależne czasami nie opuszczały miejsca swojego odrodzenia w trakcie misji pobocznej związanej z dostawą morfiny
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego postaci niezależne czasami nie odradzały się w jednym z punktów Strefy Mroku
    • Naprawiono szereg usterek, które powodowały blokowanie przedmiotów związanych z wyglądem
    • Część porad zaktualizowano, tak by stały się czytelniejsze
    • I wiele więcej!

     
Wczytywanie...

Poleć forum