1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

WIELKI PROBLEM,wysokie pingi i straszne lagi.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez xBlueFighTer, Marzec 6, 2012.

  1. xBlueFighTer

    xBlueFighTer Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 29, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Dubai ;D
    Witam od ponad 2miesięcy zaczął się koszmar z internetem.Internet mam bezprzewodowy router z kolei konsole mam podłączoną kablem. Mam 10mb z orange wszystko bylo ok i niby dalej jest przy ściąganiu plików z internetu prędkość jest maxymalna przy wysyłaniu tak samo na testach prędkości neta też jest ok tylko problem zaczyna się w tym momencie gdy odpalę jakąś grę online z multiplayerem.
    Obojętnie czy włączę np Call of Duty Modern Warfare 2 na PC lub Cod MW 3 na xboxie są straszne lagi i pingi. Lecę sobie strzelam ok a tu nagle cofnięcie mojej postaci o 20 metrów do tyłu strzelam do kolesia cały magazynek ale go nie trafiam i po chwili to ja jestem zabity a nie on .Problem ten dotyczy całej mojej sieci obojętnie czy gram na PC/PS3/x360 w grę online obojętnie jaką zawsze są lagi w takiej grze.Dzwoniłem do ORANGE i mówią ,że niby jest ok ale niestety tak nie jest.Już nie wiem co mam zrobić może źle skonfigurowana sieć ? Błagam was powiedzcie/doradźcie co mam zrobić by uniknąć tych lagów?Może każdemu urządzeniu przypisać po 1 nowym numerze IP Czy coś innego? Wyjaśnijcie krok po kroku co zrobić z góry wielkie dzięki!
    Dodam że podczas grania nic nie ściągam itp nie mam włączonych żadnych programów co obciążają neta,
    Pozdrawiam Blue.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    Dzwoń do orange i powiedź o sprawie to jest od nich, my nic nie poradzimy.
     
  4. Ciesiel91

    Ciesiel91 V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    2221
    Polubienia:
    34
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    zrób test łącza i sprawdź jaki masz ping. Odświeżamy co 24h.
     
  5. xBlueFighTer

    xBlueFighTer Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 29, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Dubai ;D
    Wynik testu na ping
    [​IMG]

    Router mam TP-LINK td-w8901g
     
  6. prourug

    prourug Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2009
    Posty:
    313
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kutno, Poland
    Dosyć wysoki ping, jednak dodatkowo martwią straty pakietów na poziomie 25%. Na początek polecam wywalić router i sprawdzić jak sprawa się ma w przypadku podłączenia urządzenia od orange. Kolejnym krokiem jest odpalenie programu który przez powiedzmy 12h będzie wysyłał ping i logował te straty...Później reklamacja do dostawcy...Niestety na koniec powiem tak - łącze które masz jest zapewne łączem adsl i niestety w umowie nigdzie nie ma zapisu iż mają coś ci zagwarantować. Np prędkość masz do 10 megabitów - także czasem to walka z wiatrakami.
     
  7. xBlueFighTer

    xBlueFighTer Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 29, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Dubai ;D
  8. prourug

    prourug Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2009
    Posty:
    313
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kutno, Poland
    No staramy się...napisałem Ci co możesz zrobić na początek. Druga sprawa może na komputerze jest jakiś wirus i zamula łącze. Czy jak grasz na xboxie to jakiś komputer jest odpalony ?
     
  9. tenraziel

    tenraziel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2012
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dzwonisz do orange i od razu proszę sprawdzić łącze jeżeli ci wciska że ruter odepnij itp powiedz że tak robiłeś.
    Jeżeli będą chcieli ruter sprawdzić idziesz do nich, jak nadal problem to jeszcze raz ale stanowczo ja rozwiązałem umowę z T-Mobile bo wystąpiłem o sprawę w sądzie że mam brak pakietów zanim coś jeszcze powiedziałem oni rozwiązali umowę a ja nic nie płaciłem a teraz mam UPS :D

    PS: Chcesz dobry net to nie Orange Plus itp. Z cwelami to ja mogę gadać i przepłacać.
     
  10. Wilk14

    Wilk14 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2012
    Posty:
    185
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tarnów
    Podobno ten nowy internet LTE od Cyfrowego Polsatu jest bardzo dobry polecam kolega mówi ,że śmiga aż miło.
     
  11. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12069
    Polubienia:
    1063
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Tak lte smiga rewelacyjnie

    Wysłane z mojego LG-P500 za pomocą Tapatalk
     
  12. xBlueFighTer

    xBlueFighTer Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 29, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Dubai ;D
    Żaden komp podczas grania nie jest włączony wirusów nie mam na kompie co tydzień skanuje kompa dzwoniłem do nich powiedzieli że zmieniają coś serwery od pewnego czasu ale to już trwa 2miesiące ponad!!!
     
Wczytywanie...

Poleć forum