1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wiemy w jakim stopniu The Crew odzwierciedla rzeczywisty rozmiar USA!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Listopad 9, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Ekipa DualShockers postanowiła sprawdzić jak to jest z tymi drogami w becie The Crew na PlayStation 4. Poniżej znajdziecie wyniki tegoż eksperymentu.

    Całość przeprowadzono na dwóch trasach. Pierwszą poprowadzono z Central Parku w Nowym Jorku do Long Beach w Los Angeles, która to wynosi aż 2807 mil. W nadchodzącej grze Ubi droga zamknęła się w zaledwie 72 milach - co daje wynik 39:1.

    Kolejna ścieżkę nakreślono od Space Needle w Seattle aż do krańców Florydy, czyli do najbardziej wysuniętego punktu Miami. W rzeczywistości, musielibyśmy przejechać aż 3893 mile, aby dostać się z punktu A do B. The Crew przeliczyło to na swoje standardy i z całej liczby zostało samo 93 - tutaj przelicznik wynosi 42:1.

    Jak widać całych Stanów jeszcze nie udało się zmieścić do gry wideo, jednak dzieło Francuzów będzie najbliżej osiągnięcia tego rezultatu.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. barman_2000

    barman_2000 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    3416
    Polubienia:
    393
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Włoszczowa
    jak dla mnie to ta gra jest niegrywalna, no chyba ze zmienia model jazdy
     
  4. Reaper44

    Reaper44 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 22, 2011
    Posty:
    57
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Jestem bardzo ciekaw jaka będzie z optymalizacją na x360 :p (chociaż wątpie że będzie wogóle grywalna na tą platformę) .
     
  5. paTherion

    paTherion Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2009
    Posty:
    434
    Polubienia:
    311
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Belfast
    Dzięki uprzejmości jednego z użytkowników naszego forum mam okazję grać w wersję beta owej gry i... ten model jazdy to porażka. Niech ubi weźmie się za symulator pływania łódką to ten model w sam raz będzie. Pewnie wzięli go z black flag. Zresztą co tu jest czego już nie widzieliśmy... nie zgadniecie. Obszary na mapie odkrywamy... dojeżdżając do stacji energetycznych czy coś w ten deseń. No i wtedy obszar się odkrywa. Pewnie wcześniej tam prądu nie było a my mamy za zadanie dowieźć go w wiadrze. Jeszcze większe rozczarowanie ze względu na to że stoi w miesiącach bliskich premiery forza horizon 2 przy którym stać nie ma prawa. Niebo a ziemia. Wiem że to beta - takie destiny w becie mnie nie powaliło a teraz gram w to jak głupi. Ale model jazdy się raczej nie zmieni...
     
  6. Reaper44

    Reaper44 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 22, 2011
    Posty:
    57
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Widocznie Ubi nie wie że model jazdy to rdzeń gier wyścigowych .
     
  7. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    192
    Punkty za osiągnięcia:
    43
  8. gregoryfx

    gregoryfx Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 14, 2009
    Posty:
    257
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Brzegi / Kielce
    Ja nie wiem, dlaczego nie wzięli fizyki jazdy z TDU? The Crew właśnie powstało z tej gry i wielu ludzi którzy pracowali nad TDU, pracują teraz w The Crew. Może jakieś prawa autorskie, lub do końca tak naprawdę marki nie wykupili. Cholera wie. Przez tą fizykę jazdy, grając w beta PC się całkowicie zawiodłem. Sądziłem że jak pracują ludzie z TDU wyjdzie świetna gra a tu totalna porażka.
     
  9. bezelex

    bezelex Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 13, 2008
    Posty:
    82
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Siemianowice Śląskie
    Niestety jak bedzie dalej taki sam model jazdy jak z bety to jest on cofnięty o kilka lat, to już nawet pogorszony model jazdy z horizon 2 na x360 (na xone jest zupelnie inny, inny silnik) jest dużo lepszy. Zmarnowany potencjał moim zdaniem a na x360 może być problem z ogarnięciem takiego terenu, już w horizon 2 kiepsko to wyglada. No coz zobaczymy
     
  10. Lewis

    Lewis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2011
    Posty:
    1022
    Polubienia:
    103
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wola śląsk
    niewiem co tak narzekacie mi jakos sterowanie odpowiada
     
Wczytywanie...

Poleć forum