1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

WiFi i jego konfiguracja

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez maxor666, Luty 12, 2011.

1. maxor666

maxor666 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Siemano jestem "zielony" w temacie Xbox 360 bo dopiero mam go miesiąc i mam pytanie dotyczące Xbox Live. Posiadam konsole Xbox 360 Slim i czy jak kupie to Wifi to muszę jakoś specjalnie konfigurować go pod Xboxa? Słyszałem, że trzeba to dziwnie ustawiać i że to jest trudne, że sieci jakieś trzeba ustawić itp. Jednak ja się chce spytać Was czyli doświadczonych użytkowników jak to się konfiguruję itp. Proszę o wyrozumiałość, bo jestem nowy i chce się dużo dowiedzieć na ten temat.

Ps. Szukałem na forum podobnych tematów, ale niestety nie znalazłem.

2. Lotnik421 Xbox One

3. studencikuwm

studencikuwm Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Wydaje mi sie , ze chyba w slimie masz juz wbudowane wifi wiec nie ma potrzeby zakupu zewnetrzenej karty bezprzewodowej

4. KULA

KULA V.I.P V.I.P Użytkownik

Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Szczecin
    Slim ma wbudowane WiFi wystarczy że masz modem dobrze skonfigurowany i później w ustawieniach konsoli testujesz łączę z XBL jak wszystko będzie dobrze to konsola sama wszystko sobie skonfiguruje

5. maxor666

maxor666 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0