1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Windows Store to gigantyczna katastrofa i twórcy z Lionhead Studios zostali postawieni pod ścianą

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Czerwiec 10, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Lionhead Studios zostało oficjalnie zamknięte, a deweloperzy z tej formacji pracują już nad nowymi tytułami. Możemy mieć jednak pewność, że jeszcze przez wiele miesięcy będą do nas docierać informacje od byłych autorów serii Fable. Dzisiaj możecie zapoznać się z opinią na temat sklepu Windows oraz problemów Fable Legends.

    Brytyjczycy z Kotaku znowu zaskakują. Redakcja dotarła do jednego z deweloperów, który bardzo chętnie udzielił wypowiedzi na temat ostatnich miesięcy. Fable Legends od początku było tworzone wyłącznie na Xboksa One, ale w pewnym momencie pojawił się pomysł stworzenia wersji na komputery osobiste. Studio specjalnie nie marudziło, jednak problemy miały dopiero nadejść.

    Microsoft chciał za wszelką cenę, by tytuł zadebiutował wyłącznie w Windows Store. To była spora niedogodność dla deweloperów, którzy od początku mieli podcięte skrzydła. Zdaniem informatora sklep amerykańskiej korporacji to „gigantyczna katastrofa”.

    Rise of the Tomb Raider w edycji na komputery osobiste trafił również na Steam i to właśnie 98% sprzedanych egzemplarzy gracze nabyli na platformie Valve. Tylko nielicznie zdecydowali się na propozycję MS.

    Były pracownik Lionhead Studios nie ukrywa, że w tej sytuacji wszystkie prognozy dotyczące sprzedaży tytuł i zainteresowanie legły w gruzach, ponieważ autorzy wiedzieli, że tylko garstka ludzi sięgnie po ich pozycje na PC. Był to naprawdę spory problem, ponieważ nie możemy zapomnieć, że projekt miał opierać się od pewnego momentu na rozgrywce free-2-play i cross-platformowych zmaganiach.

    Jak w tej sytuacji zainteresować klientów swoją grą? Fable Legends to ogromna inwestycja, która miała kosztować nawet 75 milionów dolarów i w konsekwencji – przez narzucone działania dotyczące przeniesienia gry na PC i wrzucenia jej wyłącznie na Windows Store – autorzy nie mogli odnieść sukcesu.

    Deweloper dodał, że wielu graczy miało spory problem z Windows Store i nie mogli nawet zainstalować Fable Legends. Sytuacja jest podobno o tyle komiczna, że Microsoft zdecydował się anulować projekt po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi skromnej bazy klientów.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3450
    Polubienia:
    1225
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Dobry przykład tego jak bezduszna jest korporacja.
     
    Kyron lubi to.
  4. Kendzi76

    Kendzi76 Xbox One Xbox One XBOX MANIAK Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 12, 2014
    Posty:
    556
    Polubienia:
    158
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Mysleli ze uda im sie zawojować z valve to grubo sie mylili kaszana i tyle
     
Wczytywanie...

Poleć forum