1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Witam, dwa pytania od swiezaka, jedno dosc zaskakujace.

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez typer1, Październik 25, 2011.

1. typer1

typer1 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, jestem amatorem konsoli i chce sie wglebic w temat xboxa. Mam Xboxa z lt.1.9 z najowszym dashem, nie potrafie powiedziec jaki to jest teraz bo mam zapisane na innym koncie ale kupujac mial to w opisie i sie dowiadywalem wiec byl to najnowszy dash a kupowalem okolo miesiac temu. Wczoraj chcialem zagrac w spidermana nowego i wlaczajac go normalnie zacząłem grac, natomiast dzis gdy chcialem zagrac pisze ze potrzeba aktualizacji, naczytalem sie troche ze gdy nacisne tak to poniose konsekwencje, wiec nacisnąłem nie. Ale czemu wczoraj moglem zagrac a dzis juz nie? Moze ktos mi to rozjasnic?

2. Lotnik421 Xbox One

3. mlkgmk

mlkgmk Banned

Polubienia:
    56
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Sprawdź jaki masz dash w ustawieniach konsoli-> dane systemowe, dość dziwne ze dzis krzyczy o aktualke.

4. -=SETH=-

-=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

Polubienia:
    3222
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    مصر