1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

!@!@!Witam. Proszę o odpowiedzi na Moje Pytania :)!@!@!

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Opcik, Październik 12, 2014.

1. Opcik

Opcik Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.
    Więc tak jestem Totalnie zielony jeżeli chodzi o Xbox360 (Całe Życie na PlayStation .) No nie ważne w każdym razie nie dawno sprawiłem Sobie Xbox'a 360.
    Mam następujące pytania:
    -Jak podłączyć internet do Xboxa bezpośrednio protokołem PPPoE ? (nie mam modemu ani routera taka osiedlowa sieć)
    -Czy istnieje przeróbka gdzie otrzymam "spiraconego" Xboxa oraz dostęp do Mojego Konta Live. Nie obawiając się bana (Mogę to robić na dwóch różnych Kontach nie zależy mi jedno online drugie offline)
    -Jeżeli w/w przeróbka istnieje ile może Mnie to wynieść ?
    -Na czym to polega tak w skrócie .
    To wszystko ...
    Z Tego co wyczytałem (nie wiem czy dobrze) Mój Xbox to XBOX 360 S Console Model 1439. Jeżeli źle coś napisałem będę na bieżąco poprawiał.
    Podejrzewam ,że to Slim bo Czarny i dysk 250GB + Kinect .. Aczkolwiek tak jak pisałem wcześniej JESTEM TOTALNIE ZIELONY.
    Proszę o pomoc :) Witam.
    Więc tak jestem Totalnie zielony jeżeli chodzi o Xbox360 (Całe Życie na PlayStation .) No nie ważne w każdym razie nie dawno sprawiłem Sobie Xbox'a 360.
    Mam następujące pytania: