1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

witam wszystkich

Temat na forum 'Przywitaj się' rozpoczęty przez jarek12344, Październik 20, 2013.

1. jarek12344

jarek12344 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    witam jestem laikiem w temacie xbox360 i próbuje dowiedzieć się więcej posiadam dwa rodzaje xboxa jeden falkon a drugi slim 250g z kinect falkon dwa razy naprawiany trzy czerwone diody oba na lt3.0 dziś instalowałem gtaV na slim i miałem problemy z dyskiem do zapisu i przetarcie ściereczką a na falkon wszystko poszło bez problemu podobnie jest z fifą 13 falkon chodzi bez żadnych problemów a slim nie rozpoznaje dysku co może być przyczyną slim produkcja 06.2011 kupiłem tydzień temu na tablicy a falkona chcę sprzedać bo tak radzili mi w serwisie bo się przegrzewa, czy to problem lasera w slim czy coś innego Proszę o pomoc

2. Lotnik421 Xbox One

3. Yarkezy

Yarkezy Xbox One Xbox One Użytkownik

Polubienia:
    21
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Piotrków TryBunalski
    Jarek wita Jarka ;), hmm możesz sprecyzować te problemy z dyskiem do zapisu ? Takie same dashboardy masz ? Dziwna sprawa że na jednym jest ok a na drugim nie, bo zawsze była to wina źle wypalonej płytki.

4. jarek12344

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1