1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wizja Homefront: The Revolution to „Half-Life w otwartym świecie”. Twórcy zapowiadają istotną łatkę

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 16, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Brytyjczycy z Dambuster Studios szykują się do premiery swojej wielkiej pozycji i z tego powodu deweloperzy postanowili odpowiedzieć o wizji produkcji, a jednocześnie zapowiedzieli istotną łatkę. Przed rozpoczęciem historii autorzy zalecają pobrać patch.

    Dambuster Studios nie ukrywa, że przed rozpoczęciem zabawy gracze na PlayStation 4 i Xboksach One powinni pobrać premierową łatkę. Aktualizacja wprowadza szereg usprawnień wydajnościowych oraz poprawia płynność animacji. Twórcy po oddaniu kodu do tłoczni jeszcze pracowali nad ulepszeniem projektu i najwidoczniej udało się zająć kilkoma ważnymi elementami produkcji.

    Reżyser pozycji Hasit Zala rozmawiał z dziennikarzem Trusted Reviews i podczas dyskusji autor postanowił wyjaśnić wizję projektu. Brytyjczycy od początku chcieli stworzyć „Half-Life w otwartym świecie”. Autorzy w tym przypadku nie chcieli popełnić błędów pierwowzoru i właśnie z tego powodu zaoferowali graczom nieliniową rozgrywkę, która nie jest typową, stereotypową strzelanką.

    Bardzo istotnym aspektem projektu była dla deweloperów narracja i odpowiednie jej prowadzenie – wcześniej dowiedzieliśmy się, że przejście historii zajmuje nawet 30 godzin i to właśnie fabuła jest podobno jednym z najmocniejszych elementów projektu.



     
    Lambo69 lubi to.
Wczytywanie...

Poleć forum