1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wszędzie wymagane logowanie do XBOX Live

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez chupp, Grudzień 2, 2014.

1. chupp

chupp Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.

Kupiłem konsolę przerobioną na RGH i jestem trochę zielony w temacie. Jaką grę nie włączę to prosi o albo zalogowanie się lub stworzenie profilu XBOX Live. Czytałem gdzieś, żeby w DASHu zmienić livefake itp na true. Porobiłem to i dalej tak jest. Wszędzie chce się logować i nie wiem jak zrobić zapisywanie gry na dysku. Niby utworzyłem ten dysk dla XBOXa ale on z nich nie korzysta. Nie mam wbudowanej pamięci w XBOXIE.

Dzięki za pomoc i pzdr.

2. Lotnik421 Xbox One

3. elektor

elektor Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Torun
    Masz zainstalowanego dashlaunch ? Co masz po odpaleniu konsoli?

Zobacz poradniki które są na forum.

4. chupp

chupp Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    nie wiem czym jest dashlaunch. Jak odpalam to najpierw logo XBOX później leci juz z PenDrive FSD 3 z polską nakładką. Ładuje się i mam dasha. Nie wiem czy to ma związek ale jak wyłączam grę itp to mam menu zwyklego Xboxa (po kliknieciu na guzik na padzie) wyłączam grę i przechodzi do DASHA. Artykułów się naszukałem masę... Nie mam podłączonego go do neta od kupienia. Ani konta XBOX live.